marți, 28 iulie 2020

Scrisoare De La Isus!











Adăugat de Arise For Christ 14 Jun 2017 Devoționale 

Ce mai faci?


Tocmai vroiam să-ţi trimit această scrisoare prin care să-ţi spun cât de mult te iubesc şi câtă grijă îţi port. Te-am văzut ieri plimbându-te cu prietenii tăi. Am stat şi am aşteptat toata ziua sperând că-ţi vei face timp să ne plimbăm şi să stăm de vorbă.

Când s-a apropiat seara ţi-am dăruit un apus de soare cu care să-ţi închei ziua şi o briză răcoroasă care să te odihnească. Te-am aşteptat iarăşi, dar tu nu ai mai venit. Sigur, această aşteptare M-a durut, dar continui să te iubesc şi să te aştept, căci sunt prietenul tău cel mai bun.


Te-am văzut dormind noaptea trecută şi atât de mult mi-am dorit să-ţi mângâi fruntea, că am aşternut lumina lunii peste pernă şi peste faţa ta. Din nou am aşteptat, fiind gata să cobor la tine să putem sta de vorbă. Am atâtea daruri pentru tine şi am atâtea să-ţi spun...

Te-ai trezit dimineaţa şi te-ai grăbit să-ţi începi ziua. N-ai ştiut că stropii de ploaie care te-au întâmpinat erau chiar lacrimile Mele...

Ca în fiecare zi, şi astăzi te-am urmărit cu privirea. Părăsit şi înşelat de toţi cei pe care îi numeai prieteni sau colegi, arătai atât de trist, atât de singur... M-a durut suferinţa ta până în inimă, căci te înţeleg foarte bine. Şi prietenii Mei M-au dezamăgit şi M-au rănit de multe ori, dar Eu continui să-i iubesc aşa cum te iubesc şi pe tine!

Încerc să-ţi spun toată dragostea ce ţi-o port prin liniştea unei pajişti înverzite, să o şoptesc prin frunze şi copaci sau prin parfumul şi culoarea florilor. Prin torentele din munţi strig către tine toata iubirea Mea şi păsărelele o cântă în cântece de dragoste.

Te îmbrac în strălucirea caldă a soarelui şi-n seninul văzduhului cel fără sfârşit. Să ştii că toată dragostea Mea este mai adâncă decât toate oceanele lumii şi mai mare decât cea mai mare nevoie pe care ai putea să o ai vreodată!
Ştiu cât de greu este pe pământ, căci am fost şi am trăit printre oameni. Am cunoscut umilinţa şi durerea, dragostea şi suferinţa. Nimic din ce este în firea omului nu-Mi este necunoscut şi de aceea vreau din toată inima să te ajut.

Deşi o parte din prietenii tăi ti-au spus că este aspru şi neîndurător, şi Tatăl Meu doreşte să vină în ajutorul tău. Vei vedea că totdeauna El este Drogoste!

Este suficient ca tu să Mă chemi, să vrei să vorbeşti cu Mine. Tu eşti cel care hotărăşte...Eu te-am ales şi de aceea te voi aştepta!

Nu uita că am pentru tine toată dragostea...

Al tău prieten, ISUS.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu