sâmbătă, 18 iulie 2020

Dumnezeu, da, vorbește. Ție, ce ți-a vorbit El prin Duhul Sfânt? Ce poți mărturisi?











Mărturiile supranaturale, ne pot ele întări calea biblică?

Binecuvântat să fie Dumnezeu și de această dată când doresc ca în mărturia mea să lămuresc  câteva aspecte ale Duhului Sfânt. El este o Dumnezeire deosebită, plină de putere, gingașă, și care este locțiitorul Domnului Isus pe pământ.
Este scris că în biserică, Dumnezeu a dispus rânduiala cuvântului Său, Și, El a lăsat în biserică slujitori și darurile Duhului Sfânt.
Dacă Mă iubiti, veti păzi poruncile Mele.  Și Eu voi ruga pe Tatăl, si El va va da un
 alt Mângâietor, care să rămână cu voi in veac;  si anume Duhul adevărului, pe care lumea nu-L poate primi, pentru că nu-L vede si nu-L cunoaste; dar voi Il cunoasteti, căci rămâne cu voi si va fi in voi.  Nu vă voi lăsa orfani, Mă voi intoarce la voi. (Ioan 14:15-18)

Nu este nimic mai frumos pe lume ca și călăuza Duhului Sfânt. În fiecare creștin există un gol; și omul aleargă încoace și încolo, de la o biserică la alta, de la o adunare la alta. Se aduc predicatori, evangheliști, cântăreți pentru ca omul să-și umple golul. Apoi el spune: ce bine a fost în seara asta, în ziua asta a fost frumos. Dar a doua zi la fel îi rămâne sufletul gol și se întreabă ce să mai facă. Unde să mă mai duc? Cum să procedez? Mă simt atât de gol, mă simt obosit, derutat, nu mai înțeleg nimic, nu mai știu ce să fac.
În această mărturie aș vrea să vorbesc despre aceste aspecte ale Duhului Sfânt.  Duhul Sfânt este o călăuză. El mi-a vorbit într-o dimineață să merg la o soră dintr-alt loc, dar mi-a atras atenția să merg cât e ziuă. După masă, am ajuns și am intrat în curtea sorei respective. Cum am intrat pe poartă, Domnul m-a înștiințat să intru în bucătărie, o anexă a casei femeii. Cum am deschis ușa bucătăriei, m-a izbit îndată mirosul foarte puternic de gaz metan care venea de la aragazul rămas deschis. Am lăsat ușa deschisă și am închis robinetul de la aragaz. Apoi am intrat în casă la sora. Când am întrebat-o Când aveai de gând să intri în bucătărie?, ea mi-a răspus După ce se întuneca afară.
Darul vorbirii în limbi, primit la botezul cu Duhul Sfânt, este începutul ascensiunii pe drumul pocăinței. Este începutul lucrării Duhului Sfânt. Începutul creșterii. Până ce un om nu este botezat cu Duhul Sfânt și nu are vorbirea în limbi, el nu va crește niciodată, el este un om firesc.
Botezul în apă îl primești la cerere, iar botezul cu Duhul Sfânt, la fel, la stăruință (cerere insistentă).
Botezul cu foc îl primești dacă ești găsit vrednic. Botezul cu Duhul Sfânt îl primești dacă ai o inimă dreaptă și curată.
Prin vorbirea în limbi, oamenii vorbesc taine cu Dumnezeu. Limbile îngerești se tălmăcesc, vorbești poate câteva cuvinte, dar poate fi vorba de-o mare întindere de cuvinte-idei prin tălmăcire. Trebuie să fie și  darul de tălmăcire al limbilor. Prima dată când am primit acest dar al tălmăcirii am spus: “Doamne îți mulțmesc pentru soția pe care mi-ai dat-o.” Și atunci mi-am dat seama că nu m-am rugat și nu i-am mulțumit lui Dumnezeu îndeajuns pentru asta. La fel s-a întâmplat în biserică, lângă un frate, și fratele vorbea în limbi și Duhul Sfânt tălmăcea. Când ne-an sculat de pe genunchi, i-am spus fratelui: Frate, nu-ți fă griji de fiica ta, pt că fiica ta este bine,credința ei este mai puternică ca a ta, iar starea ei înaintea lui Dumnezeu este mai bună ca a ta și nu trebuie să-ți faci griji pentru ea.
Deci limbile îngerești se tălmăcesc.  Din această cauză, numai prorocul Daniel a putut citi acea scriere de pe perete, pt că el avea darul tălmăcirii, a ceea ce era scris într-o limbă îngerească.Dacă nu înțelegem, este bine să avem grijă ca să nu păcătuim, ca să nu întristăm Duhul Sfânt, pt că atunci nu vom mai avea niciodată parte cu Domnul.
Fără Duhul Sfânt, ajungi numai până la litera Bibliei, nu la cunoașterea prin Duhul, care dă taina literei, care dă viață! Lietra este scrisă pentru omul firesc, iar Duhul Sfânt descoperă tainele Scripturii și ale Cuvântului omului duhovnicesc. Omul cu cât se smerește mai mult, cu atât Dumnezeu îi descoperă mai mult. Citind mereu, Duhul Sfânt îți descoperă mereu-mereu câte ceva, alte lucruri, mai adânc, mai măreț, mai nou.
Domnul mi-a descoperit, că omul care vorbește și atacă lucrarea Duhului Sfânt și darul vorbirii în limbi își face sicriul singur. El este mort prin faptul că vorbește împotriva darurilor Duhului Sfânt și moare pentru că este mort, va merge și în moartea a doua. Nu poți să vorbești împotriva Duhului Sfânt și Duhul Sfânt să fie cu tine. Dacă nu înțelegi lucrarea Duhului Sfânt, este bine să te informezi, să întrebi pe Domnul, să stărui în rugăciune și în post și Domnul îți va descopei și-ți va arăta, dar să ai grijă mare a nu păcătui.
L-am întrebat pe Domnul, că sunt biserici care se bazează doar pe Cuvânt, sunt oameni care caută doar pe Duhul Sfânt? Și am văzut un munte înalt, la vale biserici, iar din înalt curgea râul Duhului Sfânt, venind în jos unele biserici închideau ușa ca să nu intre acea apă a râului Sfânt, și cobora spre alte biserici care aveau ușa deschisă. Mulți spun, Domnul e la noi, dar zice Biblia că biserica fără descoperiri este moartă, Biblia spune dspre ordine, că în biserică trebuie să fie apostoli, proroci, învățători etc.
Dar a cui e biserica dacă în ea nu sunt acești slujitori, această rânduială lăsată de Dumnezeu? Atunci când o biserică sau un om nu primește, Duhul Sfânt plecaă la alta/altul, pentru că Duhul Sfânt nu se bagă forțat în viața nimănui. Și Domnul mi-a arătat chiar azi noapte că va veni un vânt de două ori; un vânt puternic și atunci pomii care nu aveau rod ieșeau din rădăcină afară; al doile vânt care a scos și mai mulți pomi din rădăcină afară. Și am înțeles că rădăcina este lucrarea Duhului Sfânt. AAtunci când ai rădăcini adânci, în Hristos, atunci când ești plin de Duhul Sfânt indiferent de furtunile care vor veni, vei rămâne în picioare.
Atunci când n-ai Duhul Sfânt, nu poți face nimic. Sunt oameni prin adunări care ei se bat în piept că ei cunosc, că ei știu, dar n-au nici un dar duhovnicesc și nici nu stăruie pentru a le primi. Domnul a zis: vezi tu temelia asta? Temelia sunt eu. Fă doar un zid de cărămidă (mă pricep ca zidar). Și am făcut un zid de cărămidă. Zice Domnul: va ține zidul ăsta? Și am știut că nu va ține. Zidește-l din nou, a zis Domnul, și pune și mortar, așa cum trebuie. Am făcut așa. Acum este bun? Da, acum este bun. Cărămida este cuvântul lui Dumnezeu, iar mortarul este lucrarea Duhului Sfânt. Dacă zidești numai cu cărămidă, zidul va cădea. Încercând numai cu mortar, iarăși nu vei putea, sunt legate unele de altele. Îți trece și sfoară, pentru ca cel care zidește să meargă drept, după cuvânt și deplin călăuzit de Duhul Sfânt. Fără aceste lucruri nu ajungi nicăieri.
Și am avut apoi și o experiență deosebită. Într-o seară târziu mă rugam, simțind puterea Duhului Sfânt. Am simțit că s-a luat curentul, pt că s-a oprit un frigider de afară, liniștea a fot tot mai profundă. M-am rugat în continuare; am început să-mi aud inima cum îmi bate, inima mea bătea atât de tare încât o auzeam foarte bine; m-am mirat foarte mult de asta, dar mă rugam în continuare. Ținând cont că eu nu aud decât cu urechea dreaptă, sunt surd de urechea stângă. La un momendat linișrea s-a făcut și mai mare, și auzeam cum îmi curge sângele prin vene; curgea sângele prin vene așa cum merg mașinile pe autostradă, așa simțeam, așa auzeam. Am văzut că-i ceva ciudat, dar mă rugam în continuare pentru că am simțit puterea Duhului Sfânt. Nu știu cât timp a trecut, dar la un momendat am simțit că inima nu mai bate, pulsul nu mai merge, nu mai respiram, eram un om mort care se roagă; un om care stătea pe genunchi, inima nu-i bătea, pulsul nu-i mergea, nu respira, dar se ruga. M-am speriat și m-am ridicat în picioare și m-am pus pe marginea patului și am zis cu glas tare: Ce-o fi fost, Doamne, asta? În acea clipă, când am rostit asta, în cameră, la piciorul patului am văzut un stâlp de foc, foarte puternic, avea o strălucire deosebit de mare. Scânteia, dar deși era o lumină foarte puternică din acel stâlp, nu era o lumină de care te durea ochii, ci era o lumină care te încălzea, îți încălzea sufletul, încălzea ochii, nu te durea ochii de la ea. Un glas atuci a zis: “Însuși Tatăl a coborât ca să stea de vorbă cu tine, dar tu  n-ai mai putut rămâne pe genunchi.”
M-am dus la un frate bătrân și i-am spus ce s-a întâmplat și el mi-a spus: Trebuia să rămâi pe genunchi, nu trebuia să te scoli de acolo, nu trebuia ca să te sperii că mori, că dacă mureai, ce era? Nu trebuia să te sperii de asta. M-am speriat pentru că sunt mort sau mor.
Vedeți d-voastră, de multe ori vorbim și spunem: “Dumnezeu este aici, între noi‘. Dar, în prezența lui Dumnezeu, inima nu mai îndrăznește să bată. În prezența lui Dumnezeu, corpul nu mai are curaj nici să respire. În prezența lui Dumnezeu sângele nu mai circulă, pentru că este prezentă Dumnezeirea cea sfântă. Și haideți să luăm un aspect bilic. O femeie în treacăt, doar s-a atins de poala hainei lui Isus și s-a vindecat pe loc. Sunt oameni bolnavi prin biserici, săraci, goi și orbi, pentru că ei n-au avut parte măcar o dată în viața lor de o atingere a hainei lui Isus. Pentru că atunci când te întâlnești cu Domnul, atunci când în fața ta stă Domnul, atunci când Dumnezeu intervine în viața ta, viața ta se schimbă. Numai rămâi la Gabata (…), ajungi la Golgota. Acolo nu se mai defaimă, acolo nu se mai vorbește de rău, acolo doar vei căuta să te întâlnești cu Dumnezeu.
Și acuma, ce-i de făcut? Ca să umplem acel gol din inimă, acea slăbiciune pe care căutăm s-o umplem, dar nu știm cum. Eu procedez în felul ăsta: intru în cameră singur și mă pun la rugăciune. Dacă am în plan 4 rugăciuni dimineața, știu că dacă Satana are în plan asta, El le nimicește. Orice plan al Satanei pentru ziua respectivă, el se nimicește. Mă rog, nu simt nimic, sunt tot așa. Mă rog a doua oară, tot așa. Mă scol de pe genunchi, mai citesc din Biblie, iar mă rog… De la a 5-a rugăciune, încep să mă simt altfel, deja de la a 6-a mă simt bine; la a 7-a mă simt mai întărit. Când ajung la 10, 11 abia mă răăog mai simt deplin de Duh, abia la 11, 12 simt că vasul meu este plin de dă pe dinafară.
Rugăciunea în odăița ta stăruitoare te va umple de putere și de viață. Rugăciunea stăruitoare, prezența Duhului Sfânt și credința în El îți vor schimba viața și te vor ajta să intri pe poarta cea strâmtă.
Duhul Sfânt este sensibil, este gingaș. Aveți grijă, scumpii mei, nu vorbiți de ceea ce nu cunoașteți, despre ceea ce nu știți. Cereți lui Dumnezeu descoperire din Cuvânt. Dar, în felul acesta veși putea rămâne în picioare, veți putea fi plin de El și veți putea intra pe poarta cea strâmtă. Pentru că, diferența dintre tabăra dușmană și tabăra lui Dumnezeu este una singură. Atunci când ești în tabăra lui Dumnezeu și biserica în care trebuie să fii, ești împotriva păcatului, idiferent care păcat, tu ești împotriva lui, urăști păcatul, mu-l acoperi, nu-l accepți în biserica ta sau în inima ta. Nu ești de acord cu el, nu-l ascunzi, îl urăști, ești împotriva păcatului. Îl dai pe față, îl spui, înseamnă că ești în tabăra cea bună, în tabăra lui Dumnezeu.
Când păcatul îl ascunzi, când îl acoperi, când nu lovești în el, n-ai nicio treabă cu Diavolul, ești în tabăra lui. Și zic ca Dumnezeu să ne dea înțelepciune, să ne dea pricepere, să ne umple inima de Duhul lui cel Sfânt, ca într-o zi, indiferent de religie, indiferent de doctrină să ne putem întâlni cu El. Isus a fost bătut cu biciul acela roman care era împletit cu bucăți de plumb, carnea-i era sfâșiată de pe spate, pentru ca noi să avem doar o doctrină?
Crezi că Domnul Isus a suferit pe cruce piroanele și a vărsat sângele lui Sfânt ca noi să trăim în păcat? Să fim înșelați? Credeți că Domnul Isus a venit pe pământ și a suferit, ca noi să ne defăimăm unii pe alții? Ca noi să rănim și să întristăm Duhul Sfânt, fața Lui? Nu. Credeți că Domnul Isus a suferit pe cruce ca noi să împărțim Biblia? Să ocolim din Cuvânt ceea ce nu ne convine? Să interpretăm lucrurile spre folosul nostru, pentru că așa ne cere doctrina? Nu.
Eu cred că Domnul Isus a murit pe Golgota pentru ca noi să credem toată Scriptura, să împlinim toată Scriptura, nu doar cu vorba; să ne iubim unii pe alții cum ne-a iubit El pe noi, până la capăt. Domnul să ne ajute la aceasta. Fiți binecuvântați!
https://youtu.be/xU0KQ8pDpEk?t=3





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu