sâmbătă, 27 aprilie 2019

VINERI Săptămâna Mare în calendarul lui Isus – Mielul lui Dumneze

În dimineaţa aceasta, în Vinerea Mare, noi suntem odihniţi, dar El era bătut, flămând, chinuit şi obosit. Astăzi, noi suntem liberi, dar El era legat. Noi suntem lăsaţi în pace, dar El este interogat. Chiar dacă nu sunt toţi aşa cum am dori, noi aveam prieteni, dar acolo El avea duşmani. Dacă suntem acuzaţi, noi suntem apăraţi, dar El a fost acuzat fără să aibă pe cineva de partea Lui. În dimineaţa aceasta, noi ne gândim mai mult la binele nostru vremelnic, dar atunci şi acolo, El se gândea în primul rând la binele nostru veşnic. Interesant totuşi că El mergea la moarte ca să ne dăruiască viaţa. În ciuda tuturor investigaţiilor şi a comploturilor, El a fost găsit nevinovat şi de autorităţile pământeşti şi de Tatăl ceresc.
Dar noi? Cum a fi găsiţi dacă am fi cercetaţi de autorităţile vremelnice? Cum am fi găsiţi dacă ne-ar cerceta Tatăl nostru ceresc?
Mă rog lui Dumnezeu ca în această zi, să preţuim Jertfa Domnului Isus şi să o folosim pentru binele nostru şi binecuvântarea multora. Mă rog ca în aceasta zi, Cel ce a fost înălţat pe Cruce să fie înălţat în fiecare cuget şi în fiecare inimă. El este şi merită să fie Singurul Domn şi Salvator.
Viorel Iuga
Președintele Uniunii Baptiste
https://www.stiricrestine.ro/2019/04/26/vineri-saptamana-mare-in-calendarul-lui-isus-mielul-lui-dumnezeu/?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu