marți, 28 iulie 2020

Pilula de suflet din 28 iulie 2020 PE CINE CĂUTĂM SĂ MULȚUMIM: PE OAMENI SAU PE DUMNEZEU?











PE CINE CĂUTĂM SĂ MULȚUMIM: PE OAMENI SAU PE DUMNEZEU?

Picture
  • Ci, fiindcă Dumnezeu ne-a găsit vrednici să ne încredinţeze Evanghelia [care este vestea bună a mântuirii prin credința în Isus Cristos], căutăm să vorbim aşa ca să plăcem nu oamenilor [ca să câștigăm putere și popularitate], ci Lui Dumnezeu, care ne cercetează inima [și se așteaptă să fim cât de buni putem fi]. – 1 Tesaloniceni 2:4 (cu traduceri din Biblia Amplificată, între paranteze)
Pentru mulți dintre noi, nu este ușor să depășim tentația de a le face oamenilor pe plac. Mai ales dacă suntem persoane sociabile, prietenoase, care iubesc compania altora. Distanța dintre a iubi și a ne purta frumos cu cei din jur și a le face pe plac chiar cu prețul de a-L supăra pe Dumnezeu, este uneori foarte mică. Apostolul Pavel a explicat foarte bine acest lucru în versetul următor: „Caut eu oare, în clipa aceasta, să capăt bunăvoinţa oamenilor sau bunăvoinţa Lui Dumnezeu? Sau caut să plac oamenilor? Dacă aş mai căuta să plac oamenilor, n-aş fi robul lui Cristos.” (Galateni 1:10).
Când împărtășim altora Evanghelia, avem nevoie de conducerea constantă a Duhului Sfânt, ca să le prezentăm întregul adevăr, fără să căutăm să le spunem doar ceea ce ar dori să audă. S-ar putea să câștigăm o popularitate temporară prin faptul că vor fi mai mulți oameni care ne plac, dar ne va costa mult în relația cu Domnul. Dumnezeu ne vede inimile și, se merită să predicăm tot adevărul Scripturii, chiar dacă cei cărora nu le place ce aud s-ar putea să ne urască pentru că le spunem adevărul și pentru c[parținem cu adevărat lui Isus, pe care ei l-au refuzat.
Rugăciune sugerată: Domnul meu, Te rog ajută-mă să le spun oamenilor vestea bună despre mântuire prin credința în Isus Cristos, în așa fel încât să Te mulțumesc pe tine, nu pe oameni. Te rog ajută-mă să caut să fac mai mult ceea ce-ți place Ție decât ceea ce așteaptă oamenii de la mine. Știu că atâta timp cât trăiesc în ascultare deplină de TineTu Te îngrijești de nevoile mele și aduci oamenii potriviți în viața mea. Te rog ajută-mă să mă bucur să-ți fac plăcere și să fac voia TaÎți mulțumesc și Te laud din toată inima, amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu