joi, 30 iulie 2020

RĂSPLĂȚILE PENTRU AUTO DISCIPLINĂ ȘI ÎNFRÂNAREA POFTELOR SUNT VEȘNICE


Pilula de suflet din 30 iulie 2020

Picture

Nu ştiţi că cei ce aleargă în locul de alergare toţi aleargă [cât pot de bine ca să câștige], dar numai unul capătă premiul? Alergaţi 1 Corinteni 9:24-25

Pavel folosește un exemplu familiar pentru corinteni și chiar și pentru noi astăzi. Jocurile din Grecia au inclus tot felul de exerciții sportive, iar sportivii trebuiau să urmeze anumite reguli și trebuiau să folosească auto-controlul în toate lucrurile. Toți cei care erau admiși să participe la competiție, făceau tot ce le stătea în putință ca să câștige, dar chiar și așa, numai unul putea ajunge primul la linia de sosire și să primească premiul.

Există lecții importante pe care le putem învăța de la sportivi. Ei au fost disciplinați și s-au abținut de la toate plăcerile de-a lungul anilor de antrenamente. S-au decis să investească foarte mult efort și timp, chiar dacă știau că ar putea pierde, deoarece numai unul putea câștiga. Cu toate că știau ce mari erau costurile, au considerat că merită. Noi creștinii ar trebui cu atât mult să considerăm că merită să ne disciplinăm și să nu urmăm dorințele naturii noastre carnale, ci să ne abținem de la orice păcat pentru a face voia Lui Dumnezeu, mai ales că știm că putem ajunge toți în Rai și efortul tuturor este răsplătit. Toți putem să câștigăm cursa și să primim cea mai bună coroană care nu se va ofili niciodată, atâta timp cât nu renunțăm, ci continuăm să ne auto-disciplinăm și să trăim corect pentru Domnul nostru.

Rugăciune sugerată: Doamne Tată Ceresc, sunt atât de binecuvântat(ă) să fiu copilul tău! Nu-mi pot imagina nimic mai valoros, decât să trăiesc pe placul Tău și spre slava Numelui Tău! Te rog să mă ajuți să folosesc roada auto-controlului, pe care mi-ai dăruit-o prin Duhului Sfânt ca să mă abțin de la orice păcat și pofte ale cărnii. Trăirea în ascultare de Tine și de Cuvântul Tău este singura cale pentru a mă putea bucura de viața abundentă pe care mi-a promis-o Isus. Îți mulțumesc din toată inima Domnul meu, pentru Cuvântul Tău, care mă învață cum să trăiesc și să-ți fac pe plac. În Numele Lui Isus m-am rugat, amin.

Sursa https://www.carmenpuscas.com/bdquopilulerdquo-pentru-suflet—luna-iulie.html

https://armoniamagazineusa.com/2020/07/30/pilula-de-suflet-din-30-iulie-2020/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu