duminică, 20 septembrie 2020

Nu te munte prea mare” – tutorial și partitură de Cristian Chifan















Piesă „Nu te munt prea mare” a fost scrisă în Tabăra 477, Sesiunea din Ianuarie 2018. La crearea piesei au participat compozitorii: Ligia Popa, Alexandra Luca, Cristina Popa, Cami Ciupe, Călin Ciupe, Daniel Eakins, Georgiana Eakins, Claudiu Taut, Andreea Katona, Pablo Calderon, Andrei Prodan.
Versuri :
Strofa 1

Ești Marele „Eu sunt”
În lumina umbrei Tale mă ascund
Acoperit de har
Mă odihnesc atunci când Tu apari

Refren:

Nu e munte prea mare
Nu-i pustiu prea uscat
Nu e vale prea adâncă
Nu-i nimic mult prea greu
Nimic mult prea greu

Strofa 2

Este pace în furtuni
La Cuvântul Tău și stele se supun
Mi-ai dat puterea Ta
Să fiu mai mult decât eu pot visa

Bridge:

Și orice s-ar întâmpla
Tu rămâi de partea mea
Nu-i nimic prea greu
Pentru Domnul meu

Universul de-ar cădea

Tu rescrii istoria
Nu-i nimic prea greu
Pentru Domnul meu

Descărcați partitura pe Patreon.com


https://www.stiricrestine.ro/2020/09/19/nu-te-munte-prea-mare-tutorial-si-partitura-de-cristian-chifan/?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu