vineri, 11 septembrie 2020

Petru Popovici și corabia lui Noe
















M-a sunat azi, luni 13 Mai 2013, ca să confirm că am primit niște materiale tipărite pe care mi le-a trimis ca să le afișez pentru voi pe blog. Era slăbit și l-am admirat că muncește și așa în timp ce alții, mult mai tineri și mai puternici, stau degeaba.
Fratele Pitt n-a renunțat niciodată să ne păstorească, și de la distanță, rugăciunile, grija și mesajele lui ne cresc și azi în Domnul. Știind că am urechile ciulite mi-a spus că predică la Atlanta în fiecare vineri un studiu intitulat: ,,Să învățăm din experiențele altora!“
,,Vinerea trecută am vorbit de Noe și de corabia lui. Știi ce n-a avut corabia lui Noe? Ce i-a lipsit?“
,,Cârma …“ am început eu să inventariez, comparând-o cu corăbiile de astăzi.

,,Da, cârma … și panoul de comandă… și vâslele și … ancora, măi frate. A venit inspectorul de la autoritățile de atunci și i-a spus: ,,Nu pot să-ți dau autorizație. N-are ce-i trebuie și este periculoasă pentru pasageri“ … Noe s-a dus atunci la Domnul și i-a spus ce a pățit cu inspectorul, dar Domnul nu i-a spus decât atât: ,,Intră în corabie! Intră în corabie! O conduc Eu!“
,,Și așa a fost au intrat toate animalele. A intrat până și măgarul, măi frate, dar înțeleptul lumii a rămas pe afară. Și afară a pierit. Salvarea a fost numai pentru cei ce s-au încrezut în Domnul! El poate fi și Comandantul și vâslele și cârma și ancora noastră!“
Amin, frate Pitt. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu