vineri, 21 august 2020

IMPORTANT ! – Un microfon pentru toată lumea!












M-am gândit inițial SA- l trimit Doar păstorilor, Dar m-am răzgândit. Este de Åsa Clar ȘI CĂ MERITA ȘI Necesar CITIT de TOTI TREBUIE Activi pe Internet CEI. Cum Observați Este scris articolul. Intelegeti CĂ se impart paragrafele version Altfel Epoca Internetului. Ideile cele mai Importante Sunt cel mai atribuite exprimate ȘI Scurt, în USOR expresii memorabile. Observați ȘI imitați Intensa a exemplificărilor folosirea (istorioarelor Ferestrele). Oamenii mari au RAMAS copii mititei Carora Niște Le Plac Poveștile!
Autorul Este expert în ONU Comunicare, onu profesor de profesori. VA Ofer Capitoliu-o onu carte Dintr exceptionala. El vorbeste despre trecerea la Internet pe Epoca Comunicarii, cu bunele ȘI cu ei relele. Nu întoarceți Capul! Va intereseaza! N-Altfel Nici o SANSA Aveti mai Să intelegeti lumea în grija traim.
(Brown, Steve. Cum de a vorbi , astfel încât oamenii vor asculta . Baker Publishing Group. Kindle Edition.)
Un microfon pentru toată lumea!
În cazul în oamenii tăi tăcerea gânguritul, și atunci când bate joc, vă va nimeni rușine? Iov 11: 3
Pentru a vă da o idee despre priceperea mea în „nedeosebind ori,“ lasă-mă să-ți spun despre incursiunea mea inițială în lumea digitală. Un număr de ani în urmă consiliului de administrație al companiei de comunicare și Ministerul pentru care lucrez (Life Network Key, Inc) sa întâlnit, și subiectul Internetului a venit. Un număr de membri ai consiliului de administrație a insistat ca firma noastră să aibă o prezență pe Internet.
Cu mare înțelegere, am spus membrii consiliului de administrație pe care le-am avut deja „guma de mestecat prea mult pentru a mesteca“ și nu au nevoie de un lucru mai mult. „În plus,“ am spus, profunda mea de creditare voce credibilitate cuvintele mele „este un moft care trece ca radio CB. Nu sunt în capricii „.
Din fericire, vocea mea profundă nu a efectuat a doua zi. Placa a ignorat pur și simplu cuvintele mele și a procedat. Fără tragere de inimă, i-am spus personalul să „facă ceva.“ Ei au făcut-o și am pus un site foarte de bază (aproape nimeni altcineva a făcut asta la momentul respectiv). Cel puțin, m-am gândit, voi avea motive de laudă pe a fi margine de tăiere, chiar dacă nimic nu vine din ea.
Și apoi, spre surprinderea mea, lumea sa schimbat.
Acum Key Life are un site – ul expansiv ( KeyLife.org ), este puternic implicat cu Facebook și Twitter, precum și posturi bloguri numeroase, videoclipuri și emisiuni de radio. De fapt, o mulțime de ceea ce facem ce facem pe internet și în mass -media sociale. In trecut, de exemplu, atunci când editorul meu a lansat cărțile mele, a implicat o mulțime de bani și de publicitate, precum și o mulțime de oameni care lucrează pentru a obține cartea la public. Acum, ca și cu această carte pe care o citiți, publicitatea este totul despre social media și prezența noastră deweb cât de mult sau mai mult decât orice altceva.
Atât de mult pentru darul meu profetic.
Bine, ceea ce este social media? Dicționarul Merriam-Webster definește social media ca „forme de comunicare electronice (ca site-uri pentru rețele sociale și de micro-blogging), prin care utilizatorii să creeze comunități online pentru a face schimb de informații, idei, mesaje personale și alte tipuri de conținut (ca videoclipuri).“
În acest capitol doresc să se extindă această definiție și să se ocupe cu orice utilizare a mass-media Internet pentru a comunica. Având în vedere schimbări incredibile în modul în care oamenii comunică, orice carte despre comunicare trebuie să abordeze atât blestemul și binecuvântarea mass-media sociale și de comunicare digitală. Eu propun să fac doar asta. Dar, mai întâi, permiteți-mi să vă dau trei lucruri de bază și importante de reținut.
Cele elementare
În primul rând, social media și de comunicare pe Internet sunt interactive.
De comunicare Desigur, prin însăși definiția sa, este interactiv, în sensul că cineva vorbește și cineva ascultă. Pe Internet regulile s-au schimbat. Oamenii nu doar să vorbească și să asculte. Ei reacționează.
Ca predicator și profesor, mi se pare destul de iritant atunci când oamenii mă întrerup în timp ce eu predica o predică sau de a da o prelegere.
Eu fumez o țeavă. De multe ori, după ce a luat câteva fumuri, am pus țeava în buzunarul lateral al hainei sport. Dacă aș plasa în buzunar corect, conducta nu produce nici un prejudiciu, iar tutunul care arde în general moare. Mărturisire: Eu fac, am putea spune, pierd pe medie un strat de sport un an.
Recent, am fost într-o clasă de cursuri și a fost „pe o rolă.“ Unul dintre elevii din primul rând a ridicat mâna. Când a crezut că nu am observat, el a început să flutura mâna în aer. „Fiule“, am spus cu un grad de iritare, „Voi ajunge la tine. Doar fii rabdator.”
Se opri fluturând mâna și a început să vorbească. „Dr. Brown“, a spus el,«Nu-mi place să vă întrerup, dar ești pe foc!»
M-am uitat în jos, și el a avut dreptate. Am pus din greșeală țeava în buzunar în direcția greșită, și fumul din materialul de ardere a fost în creștere din acel buzunar. I-am mulțumit, a pus focul, și a continuat cu prelegerea. Unul dintre prietenii mei, Dumnezeu să-l binecuvânteze, mi-a numit „profesor de fumat“ de atunci.
Pe Internet, scriind bloguri, posta pe rețele precum Facebook, sau chiar arată un videoclip pe YouTube nu este doar o trecere pe de informații în beneficiul oamenilor, căruia i se comunică. Pe YouTube, cei care viziona videoclipul postat pe care se poate vota pe el. Site-ul oferă numerele de „likes“ și „displace“, și ține evidența. Dacă cineva scrie un blog sau postează un videoclip, acesta este întotdeauna urmat de comentarii de la cei care l-au citit sau văzut-o. Facebook vă permite să faceți prieteni și „Unfriend“ ori de câte ori doriți.
Social media este interactiv. Cu alte cuvinte, în social media, oamenii pot spune: „Tu ești pe foc!“, Sau invers, „Tu ești tot ud!“
La noi, fac o serie de blog-uri, posturi Facebook și Twitter, emisiuni și clipuri video, dar unul dintre lucrurile mele preferate este un video chat pe săptămână pentru pastori. Avem mai mult de patru mii de pastori pe lista noastră de discuții, și una dintre modalitățile prin care le comunică prin acest film săptămânal. Biroul meu este un studiu, dar este, de asemenea, un studio cu o iluminare puternică. În fiecare săptămână, producătorul nostru vine, ne întoarcem la luminile, iar eu stau la biroul meu și să vorbească despre preocupările Pastorilor. Este atunci când „vechi tip alb“ vorbește pastori cea mai mare parte tineri cu privire la încercările și necazurile de a fi pastor. Este, mi-am spus, un timp util pentru pastorii care ceas video.
Dar nu este o prelegere. Pe site-ul pastorilor, există zeci de forumuri unde pastori comenta toate si nimic, inclusiv videoclipuri. În termen de cinci minute după care video este postat, știu ce cred pastori despre ce am spus, dacă a fost de ajutor sau nu, în cazul în care a făcut pastori furios, și ce, dacă ceva, am nevoie pentru a corecta.
Ascultând astfel încât oamenii vor vorbi este întotdeauna important, dar are tripla importanta pe Internet. Social media nu este un monolog. . . este întotdeauna un dialog interactiv și, mai ales, asta e un lucru bun.
În al doilea rând, social media și de comunicare la Internet este public.
Shakespeare a scris: „Toată lumea eo scenă.“ El a fost cu siguranță dreptate; dar atunci el a avut absolut nici o idee despre cât de mare că lumea se va extinde la o zi.Trăim pe scena mare și deschisă a unei lumi digitale.
Prietenul meu Michael Hyatt a scris o carte mare, Platforma: Ia Observat într – o lume zgomotoasa (Thomas Nelson, 2012). Această carte vă poate ajuta să construiască o platformă de Internet pentru a obține cât mai mulți oameni acordând o atenție posibil.
Dar ce se întâmplă dacă nu doriți să fie observat?
Ce se întâmplă dacă nu doriți opiniile dumneavoastră să fie lăudat și a atacat?
Ce se întâmplă dacă v-ar mai degrabă „zbura sub radar“?
Apoi, doar stai departe de social media.
Oamenii avertizează că ar trebui să fie atent la ceea ce scrie într-un e-mail deoarece, odată ce l-ați scris, este pentru totdeauna. (Doar întrebați politicienii care au crezut ca au avut o conversație e-mail privat!) Dar nu e doar de e-mail; este tot ceea ce spui și scrie pe social media și în lumea digitală. Trăim într-un moment în care „viața privată“ este pur și simplu imposibil. Nu-mi place, feroviar împotriva ei, și ar prefera să fie pur și simplu lăsat în pace. Dar este ceea ce este, și oricine încearcă să comunice pe social media ar trebui să fie conștienți de ea.
În fiecare lună am scrie un blog care începe ca o scrisoare celor implicați în Key Life- „ Scrisoarea lui Steve .“ Eu , în general , scrie câteva luni înainte de a fi trimis.Apoi , că scrisoarea este reambalat într – un număr de moduri diferite. Ea devine întotdeauna un blog pe Internet, și , uneori , este folosit ca un articol în revista noastră (o revistă reală de imprimare sau o revistă on – line), postate pe Facebook, sau publicate într – o broșură. Există , de asemenea , momente când ceea ce am scris este inclus într – o carte sau o emisiune.
Am scris „Scrisoarea lui Steve“, în fiecare lună, timp de mai mult de douăzeci de ani. ocazional, am folosit pentru a obține comentarii de genul, „piesa Great“, sau „nu-mi place ce ai scris și ma deranjat“, sau, uneori, chiar, „Ești nebun?“ Dar, așa cum ne-am mutat mai mult și mai mult în digital vârsta, comentariile au crescut și sa înmulțit, mulți dintre ei grijuliu și detaliate, iar unele dintre ele drivel pur și simplu. Acum îmi petrec aproape la fel de mult timp răspunzând la comentariile după cum am scris piesa originală. Nu numai că, aceste comentarii nu sunt doar pe lucruri am scris recent, dar, de asemenea, pe lucruri am scris cu ani în urmă.
comunicarea digitală este interactivă și publică. Când vă decideți să comunice pe internet, nu uitați că.
În al treilea rând, social media și de comunicare pe Internet sunt , de asemenea ,un amestec de „bun, rău, și urât.“
La fel ca cele mai multe lucruri, comunicarea pe internet poate fi un minunat tool- pozitiv, de ajutor, și distractiv. Dar poate fi, de asemenea, destructive- narcisist, întunecat, înfricoșător, și negativ.
Nu vă amintiți, atunci când nu a existat nici o televiziune și nici internet, dar eu fac. (Nu fac asta.) Cu riscul de a suna ca un tip vechi lauding de „vremurile bune“, care a fost un moment bun și mult mai simplu decât acum. Eu, uneori, chiar vreau să mă întorc la acele zile, până când am un atac de bun-simț și cred că de darul pe care alegerea este. Pot avea acces la mai multe informații în cinci minute acum decât am putea avea în cinci zile, în „zilele vechi.“ Eu pot citi o carte (orice carte), a viziona un film (orice film), și asculta muzică (orice muzică) ori de câte ori vreau, ori de câte ori vreau, și cu toate acestea vreau. Pot să vorbesc cu un vechi prieten instantaneu, cineva textul vreau, sunet off despre opiniile mele politice sau teologice, și știu ce gândesc alții, fac, sau senzație cu un clic pe o tastatură de calculator sau tasta de pe telefon.
Asta e bine.
Dar eu pot răni, de asemenea, un prieten, distruge un inamic, ceas pornografie, și să facă de râs. Pe toată lumea pe Internet are un microfon. Asta înseamnă că „idiotii satului“ au primit un microfon; aceasta înseamnă că fiecare persoană supărat și distructivă pe fața pământului a fost dat o armă; înseamnă că fiecare idee (indiferent de cât de prost), fiecare vedere religioasă (indiferent cât de ciudat), și fiecare cauză politică și socială radicală (indiferent cât de extremă) are o voce. Și aceasta înseamnă că toate au condiții de concurență echitabile.
Nu mă înțelege greșit. Oamenii sunt afacerea mea, și oamenii sunt interesante, distracție, și o sursă constantă de uimire pentru mine. Îmi place să vorbesc cu oamenii si asculta-i, un schimb de idei este plăcută, și mega-informații este un lucru bun pentru a avea acces la. Dar nu uita partea întunecată a social media.Verificați întotdeauna faptele, de a comunica cu SANE, și face prieteni doar cu persoane pe care le-ar introduce la mama ta.
Vorbiți astfel încât oamenii vor asculta. . . în lumea digitală
Sunt aici pentru a vă ajuta să realizeze acest lucru.
Cu riscul de a „impinge lucrurile mele proprii,“ să-mi sugereze că social media și internetul sunt instrumente de comunicare și că o mare parte din această carte se aplică acestora. Deci, cum crezi despre social media sau ați luat un viraj greșit undeva, și a ajuns rănit, reciti mai ales cele două capitole anterioare privind comunicarea în postmodernism (sau orice ai numi) schimbare culturală în care ne aflăm. Dar există mai multe lucruri simple, unul trebuie să-și amintească atunci când trimit un e-mail, folosind Twitter sau Facebook, și a scris un blog. Așa că am „muta întrebarea anterioară“: Cum se poate vorbi, astfel încât oamenii vor asculta în lumea digitală?
În primul rând, să fie clar.
Cuvintele sunt instrumente pentru claritate, iar Internetul este un microfon. Aflați cum să utilizați cuvinte pentru a spune ce vrei să spui și spui ceea ce spui. Au prieteni critica lucruri pe care le spui. Citiți peste ceea ce ați scris sau e-mail pe care intenționați să trimiteți și întrebați-vă „Are acest sens? Sunt clar? Sunt împingând procesul de comunicare la un nivel superior. . . sau scris lucruri pe care nimeni nu va primi cu excepția mamei mele?“
În al doilea rând, ascultă.
Așa cum am menționat mai înainte, eu predau ore de laborator de comunicare în cazul în care elevii dau predici, discursuri sau prezentări orale pentru întreaga clasă. Când au terminat prezentările lor, acestea sunt criticate de mine și ceilalți elevi. Eu spun studenților că acesta este singurul loc în care ei vor primi un feedback onest și că suntem aici pentru a ajuta unul pe altul. Mai mult, eu spun că clasa va fi unul dintre puținele locuri în care oamenii vor „ți spun adevărul.“
(Dacă ești creștin, știi că observațiile făcute pastorul duminică dimineața, după serviciul de închinare nu sunt întotdeauna în totalitate cinstit. Știi ce, „Mare predică în această dimineață, pastorul“ înseamnă? Absolut nimic. Este ceea ce e așteptat. Intr-un sondaj de pastori efectuate de o companie unde am servit pe bord, pastorii au fost întrebați despre punctele lor forte. în aproape 96 la sută din răspunsurile, pastorii înșiși calificativul „surperb“ în predicare competențe. Dacă ați atârnate în jurul bisericii de mult, știi că o mulțime de acei pastori au fost fie culcat sau care trăiesc în negare.)
Unul dintre lucrurile bune despre natura interactivă a comunicării digitale este că, dacă nu sunt clare, vi se va spune și a spus repede. Uneori, comentariile vor fi un nonsens, iar alteori pur și simplu în afara bazei. Dar nu învață să fie discernământ și să asculte. Vei fi mai bine pentru ea.
În al treilea rând, să fie concis.
Când Jack Dorsey a venit cu Twitter, el sa dovedit a fi un geniu într-o mulțime de moduri. Una dintre cele mai importante moduri de comunicare este Dorsey încurajate și în promovarea comunicării concis. Twitter este un serviciu de rețea socială pe care utilizatorii pot trimite și primi mesaje text pe bază de nu mai mult de 140 de caractere. Aceste mesaje sunt numite „tweet-uri.“
Ce un cadou!
Sunt atât de mulți oameni care merg și pe și de pe, vrei să spui (și poate face), „Doar taie-l și ajunge la punctul!“ Cum se ajunge la punct este ceea ce o mare parte din comunicare pe Internet este de aproximativ. Asta nu înseamnă că nu este distractiv la doar „chat“ cu prietenii de pe Facebook sau că unul nu ar trebui să trimită email-uri lungi la oameni; dar pentru cea mai mare parte, comunicarea digitală este similară cu regula de vorbire veche: se ridice în picioare, spune el, și stai jos.
În al patrulea rând, să fie relevantă.
Unul dintre dezavantajele de social media este punctul de vedere fals și narcisist că lumea se învârte în jurul „pe mine.“ Aproape nimeni (cu posibila excepție a familiei și prieteni foarte apropiați) îi pasă ce ai avut la cină, în cazul în care te-ai dus după cină, și cum ai eliminat cina în baie. Presupun că comunicarea juvenilă a fost întotdeauna irelevant pentru că „atunci când eram copil, am vorbit ca un copil“, dar adulții ar trebui să discute cu adulții cu mai mult de „vorbesc copil.“
De exemplu, o „hashtag“ (un fel de „linie de subiect“, precedat de un simbol # pentru a ține evidența unui subiect de conversație pe Twitter) generează adesea o conversație mare despre politică sau de teologie, sau o conversație distractiv despre ceva la fel de banal ca și vreme. Este important, indiferent că tweet-uri care urmează să fie relevante pentru subiectul discutat. . . la fel cum este important ca comunicarea pe internet să fie relevante.
Dacă ești creștin, Internetul este un loc minunat de a asista la credința ta. De altfel, cea mai mare „amprenta“ pe Facebook nu este cea din stânga de Lady Gaga, Justin Bieber, Kardashians, sau chiar președintele. De departe, cea mai mare amprenta este miliardele de afișări postate de oameni de credință pe lucruri ca Isus zilnic.Chiar și Papa emerit, Papa Benedict, a început un cont de Twitter, la vârsta de optzeci și cinci. Dacă ești creștin și doriți să „martor“, deși, nu fac Twitter singurul lucru pe care îl faci, și să fie atent în ceea ce scrii. Ar trebui să fie iubitor, plin de compasiune, un fel, blând, și de multe ori receptiv la cei care comunica înapoi. Vei fi surprins de cât de puternic „un cuvânt bun pentru Isus“ este pe Facebook sau Twitter.
În al cincilea rând, să fie un fel.
Te-ar fi surprins de cât de ușor este să fii un ticălos atunci când nu trebuie să stea față în față în fața oamenilor cărora le ești un ticălos. În email-uri și în răspunsurile la bloguri, Facebook, și Twitter, am fost absolut surprins de grosolănia cu care labagii se vor exprima. Este o modalitate buna de a obține „fără prieteni“ sau ignorate.
Am auzit o dată pe Garrison Keillor A Prairie Home Companion spune că în orașul său imaginar al lacului Wobegon era un om care era un bețiv. în cele din urmă a trecut printr-un program de doisprezece pași și sobru luat. După ce a devenit sobru, toată lumea a aflat că el a fost într-adevăr un nemernic și „nu au existat programe de douăsprezece pas pentru jigodii.“ Keillor nu a spus, dar eu pun pariu că fostul beat început să posteze pe Internet.
presedintele Life Key, George Bingham, are o regulă cu privire la e-mailuri interne.El a mandatat că, atunci când există o problemă dificilă între membrii personalului, nu e-mail trebuie să fie trimisă. În aceste cazuri, o față față-în-și conversație civilă trebuie să aibă loc. Este mai ușor să fie civilă atunci când unul este așezat vizavi de altcineva.
În cele din urmă , să fie atent.
Pe acest subiect, mi-am amintit o campanie un număr de ani în urmă de oameni care au „descoperit“ un simbol satanic pe cutii de cereale. Compania de cereale a cheltuit o avere încercând să corecteze acuzațiile false și incredibil de false. Am căutat pe Google „simboluri satanice pe cutii de cereale,“ și nu te-ar crede sutele de referințe am primit despre Satan fiind peste tot. Am verificat câteva site-uri web. Am fost uimit de prostiile și prostii pe care am citit. Acesta a confirmat doar convingerea că am avut întotdeauna că nu există nici o minciună atât de mare și nici o teorie atât de ciudat că o mulțime de oameni nu va crede, și a pus-o pe Internet.
Asa ca fii atent. Pentru a spune că „a văzut pe internet“, „citit-o pe pagina de Facebook a unui prieten,“ sau „a văzut un tweet despre el“, înseamnă că există o bună șansă ca ceea ce ai văzut sau citit este baloney. Fii atent ce ai citit și ceea ce scrie. Sunt oameni reali de ascultare și comunicare, astfel încât este necesar un minim de ingrijire.
A existat o reclamă amuzantă un număr de ani în urmă, în care un bărbat stătea în fața ecranului computerului său și un mesaj a venit pe care scria: „Felicitări! Ai ajuns la ultima pagină a Internetului. Acum, du-te afară și să se joace.“
Lumea virtuală a spațiului virtual este distractiv, uneori informativ și de ajutor, uneori, înfricoșător, și, uneori, este necesar. Dar, încercați să vă amintiți că este virtuală și nu este real.
Din când în când ies și să se joace.
(Brown, Steve. Cum de a vorbi , astfel încât oamenii vor asculta . Baker Publishing Group. Kindle Edition.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu