miercuri, 8 aprilie 2020

Bărbat cu Covid-19, pe moarte: Dumnezeu îl trimite la el pe Omul de la curățenie!











Lee este în spital infectat de coronavirus

“Eram în faza lipsit de șansă, dar îmi amintesc în mod special acele nopți strigând cu adevărat către Domnul și rugându-L să mă ajute. L-am rugat să facă ceva chiar supranatural, care să mă încurajeze și să mă ajute să trec cu bine.
Îmi amintesc ziua următoare. Am avut o noapte din iad.
 Și trebuie să înțelegi acest lucru: în secția de izolare, când nimeni nu poate intra, nimeni altcineva, nici pastor, nici prieteni, nici membri ai familiei, când nimeni altcineva nu avea voie să intre, Dumnezeu a trimis Omul de la curățenie.

Și, dintr-odată acest om de la curățenie a intrat: Era ca o rază de soare. Și a început să vorbească cu mine și m-a întrebat cum eram. Și a continuat să vorbească cu mine și să vadă cum rezistam acolo. Am mai vorbit, s-a întors și mi-a spus că a fost misionar în Nigeria pentru 14 ani. Și a început să-mi spună că Dumnezeu a salvat multe, multe suflete prin slujirea sa. Și că doar în acești câțiva ani se găsea înapoi acasă în Irlanda de Nord.
Îmi încuraja inima. Îmi spunea despre suflete și despre dragostea lui Isus și despre dragostea lui Dumnezeu. Și doar puteam să spun “Wow!”
Când Dumnezeu trebuie să ajungă la tine, El știe exact cine este persoana potrivită.  Și chiar în acel moment a fost Omul de la curățenie. Nimeni altcineva nu putea intra înăuntru, Dumnezeu a trimis pe  omul de la curățenie.
A plecat în acea zi și a spus asta când stătea în dreptul ușii: “Fiule, aș putea să mă rog pentru tine?” Am spus “Absolut!
Și, în timp ce se ruga la ușă, nu putea să mă atingă, dar când a început să se roage, a început să-L roage pe Duhul Sfânt al lui Dumnezeu să mă viziteze. A început să-L  roage pe Dumnezeu să-mi vindece trupul și să se atingă de plămânii mei. A stat la  ușă și L-a implorat ca Dumnezeu să-mi scape viața și să continue să mă folosească.  Iar apoi a plecat.
Ce a fost încredibil după ce a plecat, e că trecea periodic pe lângă fereastra mea și îmi făcea un semn de încurajare.
Îmi amintesc că în acea noapte am început să mă întorc. Ar fi putut fi rugăciunea omului de la curățenie?
Pe măsură ce puterea lui Lee a revenit, apetitul său a revenit și el.
“În acea noapte am început să-mi doresc o pungă de cipsuri, Tayto. Și i-am cerut lui Dumnezeu, pentru că nimeni nu putea să ajungă la mine. Am spus: “Doamne, este posibil ca Tu să-mi aduci o pungă de cipsuri, creveți și o cutie de Cola?” Pentru că în acea noapte am început să mă întorc. Și, următoarea dimineață, a început să vină omul de la curățenie. Omul de la curățenie a venit. Și a adus o pungă. Și în acea pungă erau două portocale, o cutie de Cola și o pungă de cipsuri.
Nu-mi spune că Dumnezeu nu știa! Dumnezeu știe orice nevoie ai. Cunoaște orice dorință. Și el doar a strecurat punga prin ușă, nu putea să intre. Și doar a spus: “Acesta este un dar de la Domnul.”

M-am așezat, am avut acele cipsuri […]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu