joi, 30 aprilie 2020

INTERVIU cu Daniel Godja | 12 ani de ȘtiriCreștine.ro

L-am cunoscut pe Daniel Godja la Viena în iarna lui 2018. Un copil răscumpărat prin har, care are atât de multe resurse încă de publicat. Cu Daniel poți să stai la povești non-stop, păcat că acum suntem distanțați, iar până acum am fost atât de ocupați. Împărtășește cu atâta pasiune Evanghelia și cu frații lui nu se laudă cu trecutul lui, ci cu vindecarea și răscumpărarea miraculoasă pe care Dumnezeu a făcut-o în viața lui.
Atunci când Dumnezeu îți scoate în cale tineri ca Daniel, știi ferm că generația noastră, cu toate problemele, ei are viitor. Un vizionar care iubește tinerii, își înțelege chemarea, cu o inimă care știe să simtă și să sufere pentru cei nemântuiți așa cum suferă Domnul Isus pentru fiecare fiu risipitor. Daniel este un lider care a înțeles în mod profund iertarea și prețul iertării pentru trecutul lui, și de aceea știe cum să trăiască maxim bucuria răscumpărării, împărtășind-o nestingherit cu cei din jurul lui.
Motto-ul lui este:
Filipeni 1:21.
„Căci pentru mine a trăi este Hristos, și a muri este un câștig”.
Cum ai ajuns parte din echipa StiriCrestine.ro?
Sunt sigur că Dumnezeu m-a chemat să vestesc Evanghelia Sa într-un mod corect Bisericii Lui cât și oamenilor necredincioși. Însă Evanghelia nu se transmite doar prin viu grai, ci și prin scris, drept dovadă este Sfânta Scriptură și multe alte cărți scrise de părinții Bisericii și nu numai. Încă de la început mi-a plăcut să transmit Cuvântul Său și în mediul online prin scrierea anumitor învățături biblice pentru cei credincioși, dar și pentru cei necredincioși. Atunci când am primit invitația de a scrie pentru Știri Creștine.ro, am acceptat cu drag invitația știind că este din partea Domnului care dorește ca Mesajul Său să se extindă tot mai mult și prin ceea ce scriu eu călăuzit de Duhul Său Cel Sfânt.
De ce ai ales să faci parte din echipa StiriCrestine.ro?
Cred că este necesar ca atunci când ne stabilim prioritățile să avem în vedere mai întâi lucrarea spirituală, apoi celelalte aspecte ale vieții noastre. Deși nu lucrez atât de mult în acest domeniu ca și colegii mei pentru care am un deosebit respect pentru implicarea lor intensă, uneori scriu câte un articol pe anumite subiecte care să le fie de un real folos cititorilor.
Ce înseamnă ȘtiriCreștine.ro pentru tine?
Știri Creștine nu este doar un site creștin care ne prezintă informații creștine din toată lumea, este mai mult de atât… pentru că pe acest site se găsesc și articole teologice pe care oamenii le pot citi și astfel să se hrănească din punct de vedere spiritual.
Ce impact a avut asupra ta implicarea în lucrarea ȘtiriCreștine.ro?
Fiind implicat în acest proiect, am început să citesc mai des ceea ce se întâmplă cu Bisericile Persecutate de pe alte Continente, iar asta m-a motivat să petrec mai mult timp în rugăciune pentru aceste cauze.
Ce îți dorești pentru cititorii noștri?
Îmi doresc să aveți parte de informații corecte și o învățătură corectă cu privire la orice articol pe care îl veți citi de pe acest site. Îmi doresc ca pe acest site să găsiți articole de calitate din care puteți să vă informați cu privire la frații voștri și să-i purtați în rugăciune. De asemenea îmi doresc să aveți parte de o învățătură sănătoasă din care vă puteți stabili principii biblice după care să vă trăiți viața.
Nu uitați că modul în care înțelegem Evanghelia va afecta modul în care Evanghelizăm. Modul în care evanghelizăm va afecta modul în care ascultătorii noștri trăiesc Evanghelia. Iar modul cum ei trăiesc evanghelia va afecta societatea în care trăim.
La finalul acestui interviu, vă invit să îi cunoașteți mărturia personală. Se uită la trecut și numește acea etapă din viața lui: „Povestea unui suflet scos din ghiarele morții” iar mai multe articole semnate de Daniel Godja VEDEȚI AICI!
Daniel Godja, 
Lider de tineret la Biserica „Emanuel” Viena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu