vineri, 24 aprilie 2020

Confruntă Fricile: „Teama de Dumnezeu – principala calitate a unui lider”, de Remus Runcan



Exod 18:17-26 
Se vorbește foarte mult despre calitățile unui lider în generația noastră. Se scriu foarte multe cărți, se organizează seminarii, se țin discursuri motivaționale care au rolul de a face din niște oameni obișnuiți niște super-lideri. Este nevoie de calități native și deprinderi dobândite prin educație, dar oare este ceva mai mult care să-l califice pe om ca să fie lider: fie că e vorba de politică, economie, educație, biserică, etc.?
Atunci când socrul lui Moise îl sfătuiește pe acesta să împartă responsabilitatea de lider unic cu alții din popor, Ietro îi spune care ar trebui să fie calitățile acestor viitori lideri. Pe lângă destoinicie, loialitate, cinste, ei trebuiau “să se teamă de Dumnezeu”.
Principala caracteristică a unui lider trebuie să fie teama de Dumnezeu. Statutul de lider este unul foarte periculos pentru om pentru că îl vulnerabilizează în fața păcatului capital, care este mândria. Liderul este unul care merge în fața celorlalți care îi conduce, exact ceea ce face Marele Păstor, Domnul Isus. Este foarte important ca un lider să nu depășească măsura și acest lucru este posibil, doar dacă el se raportează corect la Dumnezeu, iar singura raportare corectă este teama plină de respect față de Domnul. Ea este de fapt începutul înțelepciunii; ea îl face pe un lider demn de urmat.
Rugăciune: Tatăl Meu ceresc mă rog să pui în mine o teamă de Tine autentică, profundă care să mă smerească și să mă facă total dependent de Tine. Vreau să fiu un lider demn de urmat pentru cei din generația mea. Mă rog și pentru liderii bisericii, a companiei în care lucrez/ a școlii în care învăț, a națiunii mele. Ajută-i să Te cunoască pe Tine și să-i conducă pe alții spre cer. În numele Domnului Isus m-am rugat, Amin!
Remus Runcan este autorul a trei titluri de carte în limba română: „Se stinge o lume” (2015), „Capcanele Facebook-ului” (2016) și „Povestea lui Face” și două titluri în limba engleză: Virtual Communication (2015) și Facebook Mania (2020). Urmează să publice în curând un titlu de carte care vine să Confrunte Fricile. Puteți achiziționa online în format Kindle sau print, pe Amazon sau din Librăriile creștine Kerigma și Scriptum, cărțile semnate de Remus Runcan pentru creșterea, dezvoltarea și vindecarea dvs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu