luni, 20 aprilie 2020

Important, Interviuri, IstorieINTERVIU cu Ionuț Poteraș | 12 ani de ȘtiriCreștine.ro





Așa cum un copil crește, învață, se maturizează, încercăm și noi să transformăm lucrarea ȘtiriCreștine.ro într-o identitate spirituală, intelectuală care în fiecare zi să aducă plus valoare în viața noastră personală și a cititorilor noștri. Considerăm lucrarea ȘtiriCreștine.ro o misiune importantă, actuală și relevantă pentru vremurile noastre. La fel ca și microfonul leviților, amvonul pastorilor și câmpul arid al misionarilor, și noi ne dorim să fim platforma care informează, educă, zidește și încurajează pe oameni să se apropie de Dumnezeu. Nu ne-am fi putut atinge acest scop fără o echipă dedicată în spate, care și-a înțeles chemarea și valoarea acestui instrument pentru vremurile pe care le trăim.
În zilele ce urmează, vrem să vă facem cunoștință cu membrii echipei ȘtiriCreștine.ro. Vom începe cu Ionuț Poteraș și pe această cale, vrem să îi mulțumim soției Elena Poteraș pentru susținerea ei în această lucrare.
Ionuț poteraș este contabil și un soț exemplar. În afara orelor de muncă își dedică o parte din timpul familiei pentru a traduce știri relevante pentru informarea și zidirea cititorilor noștri. Este responsabil prioritar de domeniile Biserica și Societate, și în mod special Biserica Persecutată, știrile economice și alte aspecte care vizează direct creștinii. Este pasionat de investigație, apărarea drepturilor creștinilor și recenziile de filme, subiecte care adesea se regăsesc în titlurile pe care le alege să le pregătească și pentru publicul larg.
Cum ați ajuns parte din echipa ȘtiriCreștine.ro?
Colaborarea mea cu Ştiri Creştine a început într-o perioadă în care îmi doream foarte mult a face ceva pentru Domnul şi aşteptam călăuzire spre unde ar putea fi. Fiind un consumator avid de ştiri şi în particular ştiri creştine şi având şi ceva abilităţi cu limba engleză m-am simţit îndemnat să trimit un mail către ȘtiriCrestine.ro, un website pe care îl accesam des, în care să-i întreb dacă sunt interesaţi de o posibilă colaborare. Răspunsul nu a întârziat.
De ce ați ales această provocare și vă dedicați timpul liber pentru asta? 
Am ales această provocare pentru că este locul în care simt că Dumnezeu m-a călăuzit. De asemenea este şi o modalitate prin care mă pot desprinde din domeniul în care îmi desfăşor profesia. Este în acelaşi timp o pasiune, dar şi o modalitate prin care simt că pot să-l slujesc pe Domnul.
Ce înseamnă pentru tine personal ȘtiriCreștine.ro?
Pentru mine Știri Creștine înseamnă oportunitatea de a sluji, de a pune la lucru ‘talantul’ pe care mi l-a dat Domnul pentru a-l folosi la răspândirea mesajului Evangheliei. Ştiri Creştine mai înseamnă şi binecuvântarea de a lucra cu oameni minunaţi, de a schimba idei, de a rămâne în contact cu ce se întâmplă în mediul evanghelic din România şi din întreaga lume, de a mă îmbogăţi duhovniceşte şi de a-l sluji mai mult pe Domnul Isus Hristos.
Ce impact a avut asupra voastră lucrarea ȘtiriCreștine.ro? 
Ştiri Creştine mă menţine conectat cu ce se întâmplă în lumea creştină de peste tot. Ştiri Creştine nu este doar ştiri, sunt multe poveşti de viaţă, mărturii, meditaţii, informaţii din câmpul de misiune, descrieri ale persecuţiilor prin care trec creştinii în multe locuri din lume – toate sunt lucruri care mă motivează la rugăciune şi mă face să-mi îndrept ochii cu recunoştinţă în fiecare zi spre Tatăl Ceresc.
La 12 ani de ȘtiriCreștine.ro, ce vă doriți cel mai mult pentru cititorii noștri și pentru România?
Îmi doresc cel mai mult pentru cititorii noştri să-l cunoască în mod personal pe Domnul Isus Hristos. Fiecare suntem chemaţi să facem ceva cu viaţa noastră, să ne punem la dispoziţia Domnului şi să-l lăsăm pe El să facă din noi oamenii pe care El şi-i doreşte, oamenii care vor petrece veşnicia cu El. Îmi doresc ca România să se trezească din punct de vedere spiritual. Îmi doresc o schimbare, dar nu una de faţadă, în care înlocuim o etichetă cu alta, ci una profundă care schimbă solul din care ne alimentăm sufletele şi conştiinţele.
Mulțumesc Ionuț Poteraș pentru oportunitatea de a sluji împreună cu tine, pentru dragostea, pasiunea și înțelepciunea prin care îți administrezi talantul și exemplul atât de frumos pe care îl trăiești în echipa noastră. Mulțumim că alegi să fii parte alături de noi și că faci această lucrare mai vizibilă, mai calitativă, mai relevantă pentru generația noastră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu