sâmbătă, 29 februarie 2020

Asociatia Jesus Rulz promoveaza valorile moral crestine











Cuvantul lui Dumnezeu este promovat de familia Dume din Ploiesti cu ajutorul unor bratari lucrate manual si a unor obiecte de vestimentatie. Acestea poarta mesajul „Jesus Rulz”, adica „Isus guverneaza”. De unde s-au inspirat?
Intr-o noapte, ma uitam pe facebook, pe o pagina de haine si am vazut niste tineri imbracati foarte drugut dar cu niste mesaje care m-au tulburat foarte tare. Persoanele aveau in jur de 16-17 ani si purtau niste sepci cu inscriptia ,,sin”, care in limba engleza inseamna „pacat”. Din aceasta cauza am vrut sa am un raspuns la mesajul lor, nu am stiut exact cum sa reactionez, dar a doua zi, in timp ce mergeam spre ecograf sa imi vad bebelusul in burta, deoarece eram gravida, am primit de la Dumnezeu imboldul de a face acelasi lucru. Sa cumpar niste sepci si sa scriu pe ele un mesaj crestin. Inscriptia pe care am ales-o pentru sepcile respective a fost „Jesus Rulz” adica Isus este „cool”. El este mai bun si mai tare decat orice SuprErou. In acelasi timp, mi-a parut bine faptul ca „rulz” mai inseamna in limba engleza „a conduce”, adica Isus este Domn, El este Stapanul si Regele Regilor. A spus Alexandra Dume din Ploiesti.
In anul 2013, sotii Catalin si Alexandra Dume au infiintat Asociatia „Jesus Rulz”.
Asociatia „Jesus Rulz” este o marca inregistrata. Sub aceasta marca, avem pe inima sa facem haine care contin mesaje crestine, pentru ca tinerii din Romania sa poata sa isi poarte credinta dincolo de zidurile Bisericii. Mai mult decat atat, dorim sa ne adresam si oamenilor, tinerilor in special, care nu il cunosc pe Dumnezeu, pentru ca vrem ca si acestia sa aiba o alternativa la hainele care contin mesaje gresite, din punctul meu de vedere. A aduagat Alexandra Dume din Ploiesti.
In afara acestei activitati creative, asociatia promoveaza si initiativa pentru organizarea referendumului referitor la modificarea notiunii de familie din Constitutia Romaniei.
Alexandra Dume si sotul ei isi doresc ca fiecare roman sa-L cunoasca pe Isus intr-un mod personal, dincolo de barierele religiei.
Stire difuzata in emisiunea Mapamond crestin 730 – 15 iulie 2018. Ultimele stiri crestine – http://alfaomega.tv/stiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu