sâmbătă, 29 februarie 2020

Învățăm ce e iubirea de la copii rămași invalizi în urma atacurilor teroriste











„Dacă l-aș întâlni (pe terorist), l-aș saluta și i-aș spune că Dumnezeu îl iartă.”

În aprilie 2013, o biserică din Bangui, din Republica Centrafricană, a fost atacată în timpul slubei cu grenade lansate de rebelii islamiști.
Șapte persoane au murit și multe au fost rănite, printre care Jeovani, Steven și Dieu Fera, care și-au pierdut un picior sau ambele.
Eram la timpul de laudă și închinare. Brusc, luptătorii au apărut pe drumul principal din apropiere. Au lansat grenade care au căzut în biserică prin acoperiș.
Ziua aceea a fost o zi imposibil de uitat. Oamenii alergau în toate direcțiile, deoarece grenadele explodau: prima aici, a doua în partea aceea, și a treia în spatele clădirii bisericii.
Am rămas învăluiți în praf și zgomot. Oamenii alergau în toate părțile să vadă ce se întâmplase. Zona aceea era plină de sânge. A fost îngrozitor.
M-au dus la un spital uriaș. În spital erau mulți copii. Acolo mi-au tăiat piciorul. A trebuit să stau mult timp într-o cameră mare, cu multe paturi, până a venit ziua când am putut veni acasă.
Lui Jeovani i s-au amputat ambele picioare. Nu poate alerga și are nevoie de cârje pentru a merge. În ciuda rănilor care i-au schimbat complet viața, micuțul vrea să-l ierte pe cel care a aruncat grenadele.
Jeovani: Nu sunt în stare să îi fac rău. Nici măcar nu realizează ce a făcut, dar, dacă l-aș întâlni, l-aș saluta și i-aș spune că Dumnezeu îl iartă. Chiar dacă el nu realizează ce a făcut, Dumnezeu îl iartă.
Organizația Open Doors a venit în ajutorul băieților, le-a oferit îngrijiri medicale și le-a plătit taxele școlare. În plus, băieții au primit mesaje de încurajare de la creștini din toată lumea.
Toate aceste vederi de pe măsuță mi le-au trimis oameni care mă iubesc. Îmi spun că se roagă pentru mine și pentru familia mea. Vă mulțumesc tuturor celor care mi-ați scris ! Băieții speră că vor avea un viitor strălucit și că vor putea aduce o schimbare în societatea lor. Când voi fi mare, vreau să lucrez în guvern. Vreau să semnez documente și să iau decizii.
Dacă e voia Domnului, vreau să devin doctor,ca să îi pot trata pe alții. Dacă Dumnezeu nu vrea să devin doctor, voi accepta voia Lui.
Mai multe știri și reportaje creștine găsești aici: https://alfaomega.tv/stiri
Ne poți urmări și pe pagina de Facebook: https://www.facebook.com/pg/alfaomegatv/posts/
Sursa: Global News Alliance (GNA)
Subtitrarea Alfa Omega TV

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu