duminică, 16 februarie 2020

Ce se întâmplă cu omul când moare?












În acest studiu despre om, mi-am propus să răspund la întrebarea pe care fiecare dintre noi o punem la un moment dat „Ce se întâmplă după ce moare omul?”
Prima oară când mi-am pus această întrebare a fost cu ocazia morții cuiva drag. Oare mai simte ceva, oare mai știe ceva, oare mai suferă, oare ne vede, sau poate a dispărut pur și simplu? Trupul îl vedeam, inert fără viață, dar… dincolo de ceea ce se vede mai este ceva? Speram și îmi doream să mai fie, ceva frumos, ceva minunat, ceva de dorit…
Mai târziu am început să meditez la această chestiune fiind conștiend că indiferent ce aș face, dacă Dumnezeu nu va veni între timp să își ia Biserica, mai devreme sau mai târziu va trebui să mor și eu. Și ce va fi după? Unde voi ajunge?
Ce se întâmplă după moarte cu cei dragi, și ce se va întâmpla după moarte cu mine. Cine îmi poate spune. Și am găsit răspunsul la aceste întrebări în Biblie, slavă Domnului!
Pentru a înțelege trebuie să o luăm treptat. Primul lucru pe care trebuie să îl înțelegem este cum a fost și din ce este format omul. Răspunsul la această întrebare, pentru cei care doresc să afle ce spun Biblia îl GĂSIȚI AICI!
Următorul pas este să înțelegem CE SE ÎNTÂMPLĂ EFECTIV CÂND MOARE OMUL?
În continuare vom răspunde la această întrebare:
Autor: Vlad Breană

Pastorul Bisericii Penticostale din Comuna Brodina şi satul Nisipitu, judeţul Suceava

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu