Ionela Butnariu din Dorohoi, județul Botosani, în vârstă de 34 de ani, mamă a 7 copii, a murit luni, după o luptă îndelungată cu cancerul. Ea a lăsat în urmă o familie numeroasă și îndurerată, lipsită de sprijinul și afecțiunea unuia dintre părinți.
 
Potrivit Gazetei de Botoșani, campania umanitară prin care se spera salvarea vieții tinerei mame a fost desfășurată de o agentă a Poliției de Frontieră, Simona Elena, care și-a luat angajamentul că va avea grijă de soarta copiilor după tragica despărțire.

Ionela Butnariu a murit la Spitalul IRO din Iași. Trupul ei a fost adus marți la Capela Biserica Noua din Trestiana, situata pe strada Horia, langa Scoala 4 a orașului Dorohoi. Înmormântarea va avea loc vineri, la ora 12:00, în cimitirul Trestiana din Dorohoi, conform dorinței defunctei, care a copilărit în acea zonă.

Cei care doresc să-i ajute pe cei 7 copii ai Ionelei și să ofere un sprijin familiei în aceste momente de grea încercare pot dona în contul tatălui copiilor și soțului Ionelei:

Cont deschis la Banca BRD pe numele Grisaru Ciprian Andy:

RO69BRDE070SV45413160700 - Lei;

RO31BRDE070SV45412950700 - Euro.

O postare distribuită pe social media la sfârșitul lunii decembrie pare a fi scrisoarea-testament a Ionelei Butnariu, în care tânăra mamă își descria lupta pentru viață și dorința de a-și asigura material copiii, în cazul în care ea nu va mai trăi.

„Respect Doamnelor Simona Elena și Mihaela Craiu pentru implicare, sprijin și tot ce fac. Numai împreună facem doar fapte bune #casăfiebine NU IGNORA Orice #Share contează Vă Mulțumim tuturor pentru implicare Doamne Ajută tuturor.
 
Vă rog ajutați-mă să le cumpăr o căsuță celor 7 copilași și să le asigur un viitor. Numele meu este IONELA BUTNARIU, sufăr de cancer, am 7 copilași și sunt din orașul Dorohoi, județul Botoșani. Vreau să le asigurăm copilașilor, cu ajutorul vostru și al soțului meu GRISARU CIPRIAN- ANDY, care muncește cu ziua, o căsuță a noastră.

Am cerut ajutorul pentru tratament și sper să îmi ajungă bănuții, dar vă implor să mă ajutați în continuare. În cazul în care tratamentul nu dă roade prin chimioterapie și radioterapie, vreau să le asigur o căsuță copilașilor.

Simona Elena - persoana care m-a descoperit acasă în suferință, m-a asigurat că voi merge la cei mai buni medici și spitale și va face tot posibilul să înving boala.

Vă implor să mă ajutați în continuare să pot să le iau un acoperiș deasupra capului.

Momentan stăm toți într-o cămăruță - locuința socială dată de Primărie, iar copilașii au nevoie de spațiu să se joace și nu vreau să mă vadă în suferință lângă ei.

Vă implor, ajutați-mă să le asigur un viitor împreună cu soțul meu și d-voastră copilașilor, în cazul în care tratamentul pentru cancer nu dă roade și eu nu voi mai fi.

Pentru noi, fiecare bănuț contează. S-au strâns 7.138 lei din 282.017 lei. Aici se pot face donațiile”, scria Ionela Butnariu pe Facebook pe 31 decembrie 2019.

Între timp, strângerea de fonduri prin platforma Facebook s-a încheiat, astfel încât cei care doresc să ajute în continuare sunt rugați să folosească numărul de cont menționat mai sus.