luni, 29 iunie 2020

Puterea cererilor










   25-09-2018 
Ca tată a patru copii, am multe amintiri frumoase legate de acei ani uimitori, primii ani. Îmi amintesc de diminețile de Crăciun, de petrecerile de aniversare, de jocurile din curte … și nenumăratele lecții învățate. Aceste lecții nu erau întotdeauna destinate copiilor mei. De fapt, multe dintre acele lecții mi-au fost destinate mie!
Privind acum înapoi, mă gândesc de câte ori Dumnezeu a folosit aceste interacțiuni zilnice ca oportunități personale de învățare.
De exemplu, îmi amintesc călătoriile la supermarket cu copiii mei. De multe ori îmi aduceau mărfuri cu dorința aprinsă de a avea acel produs. „Tati, pot să am asta? Am nevoie de una dintre acestea! ”
Nu le era rușine să ceară. Adesea m-am găsi nevoit sa adaug in cărucior și alte lucruri decat cele trebuincioase, pur și simplu pentru că acei copii erau persistenți în solicitarea lor.
Copiii mei m-au făcut să îmi dau seama de un adevăr esențial. M-au învățat importanța cererii. Dacă nu ar fi fost ei sa ceară un pistol cu apă, cu siguranță n-aș fi cumpărat unul. Cererea este esențială.
De prea multe ori, presupunem că Tatăl nostru Ceresc va da pur și simplu răspunsuri la rugăciunile pe care nu le-am făcut niciodată. Dumnezeu ne invită să cerem. Cuvântul Lui ne spune în Filipeni 4:6:
„Nu vă îngrijoraţi de nimic, ci, în orice lucru, aduceţi cererile voastre la cunoștinţa lui Dumnezeu, prin rugăciuni și cereri, cu mulţumiri.”
El nu este deranjat când Îl aducem cererile noastre. Iacov 4:2 ne spune:
„Voi poftiţi și nu aveţi; ucideţi, pizmuiţi și nu izbutiţi să căpătaţi; vă certaţi și vă luptaţi și nu aveţi, pentru că nu cereţi.”
Au fost momente când am spus „nu” acestor cereri. Uneori copiii mei doreau lucruri care nu erau bune pentru ei. S-ar putea să fi fost prea multe bomboane sau prea multe jucării. Uneori aveam o perspectivă asupra unei cereri pe care nu o puteau aprecia încă.
Uneori, cereau chiar lucruri pe care le ascunsesem deja în „dulapul de Crăciun”. Nu se gandeau că există un răspuns chiar mai bun la doar câteva zile distanță.
Există lecții pe care le putem învăța cu privire la Tatăl nostru Ceresc. Permiteți-mi să vă încurajez să îndrăzniți în rugăciunile voastre … și să aveți încredere în harul Său. Noi slujim unui Dumnezeu puternic care ne iubește cu o iubire veșnică. Îmbrățișează o credință asemănătoare cu cea a copilului și fugi la Tatăl tău cu aceste cereri.
Amintește-ți de promisiunea lui Isus în Matei 7:7: „Cereţi , și vi se va da; căutaţi, și veţi găsi; bateţi, și vi se va deschide.”
Fie că ai nevoie de un miracol pe plan financiar, de o vindecare fizică sau de înțelepciune pentru luarea deciziilor, Dumnezeu te invită să ceri. În timp ce te rogi, urmărește intervenția Sa Divina în viața ta. Încrede-te în înțelepciunea bunătății și a harului Său.
Isus nu s-a schimbat. El a promis că nu ne va lăsa nici nu ne va părăsi. Recunoaște acest adevăr puternic și proșterne-te în prezența Regelui. Vino cu îndrăzneală la Tatăl cu cererile tale … Cere!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu