marți, 30 iunie 2020

Speranța este reală











 DevoționalMeditaţiiUltimele știri

În timp ce mă îndreptam spre serviciu, am văzut aceste cuvinte scrise pe o pancartă unei biserici locale. Mesajul a spus, „Speranța este reală”. M-am gândit mult la mesajul acesta și am fost de acord cu el. Dar, când privit fraza din punct de vedere firesc, mi-am dat seama că, pentru mulți, speranța nu este reală. Cred că acesta este unul dintre cele mai importante daruri pe care le putem da unei alte persoane, speranța.
Cineva care este fără speranță și singur, de obicei, nu se poate ajuta în situațiile limită ale vieții. Ei au un mare sentiment de înfrângere și neputință. În astfel de momente trebuie să le fim alături și să aducem vestea bună despre Isus Hristos și tot ceea ce El are de oferit.
,,Hoţul nu vine decât să fure, să înjunghie şi să prăpădească. Eu am venit ca oile să aibă viaţă, şi s-o aibă din belşug.” (IOAN 10:10)
Una din definițiile speranței este: A privi înainte cu încredere sau cu anumite așteptări. Trebuie să ducem Cuvântul lui Dumnezeu cu toată speranța Cuvântul lui Dumnezeu cuiva care nu știe că este reală. Când aducem speranță, aducem viață. Este schimbarea vieții pentru a crede în cele din urmă. Este mai mult decât să ne rugăm lui Dumnezeu pentru ceva de care avem nevoie atât de mult; trebuie să ne așteptăm ca minunea să aibă loc la un moment dat.
Am văzut de multe ori că cea mai mare problemă pe care o avem astăzi este faptul că există atât de mulți oameni care și-au pierdut speranța. Se pare că sunt atât de multe răni, probleme, boli, probleme financiare, probleme familiale, probleme mondiale, preocupări politice etc. Ai spune că lumea nu are nicio speranță.
Viața ara Dumnezeu, este un loc îngrozitor, fără speranță. Dar, cu ajutorul Lui, putem face acest lucru. Vreau să știți că, indiferent de situația în care vă aflați în acest moment, există speranță. Este posibil să nu puteți vedea sau să simțiți speranța, dar este pentru dvs. Cum găsim speranța? Există doar un singur loc în care se poate găsi o speranță, și aceasta este în Isus Hristos.
Am căutat în Biblie cuvântul „speranță” și am găsit multe pasaje minunate. Acest cuvânt de cele mai multe ori îl găsim în Psalmi și Proverbe. David s-a aflat de multe ori în situații în care a trebuit să-și amintească faptul că speranța este reală . Ea vine de la Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu