marți, 26 mai 2020

Confruntă-ți Fricile: Binecuvântarea de a trăi fără frică













Leviticul 26:1-13, 1 Ioan 5:3
Dumnezeu respectă libertatea omului mai mult decât orice altcineva. El pune înaintea poporului Său opțiuni lăsându-i pe ei să aleagă. Poporul poate respecta poruncile lui Dumnezeu sau le pot călca, poate trăi în ascultare sau în neascultare. Pentru că este drept, Dumnezeu spune omului dinainte care vor fi consecințele ascultări, dar și ale răzvrătirii față de El.
Binecuvântările ascultării sunt puse primele pentru că Domnul dorește să-i binecuvânteze pe copii Săi. El promite hrană îmbelșugată (v.4-5) ca și rezultat al faptului că va trimite ploi la vremea potrivită în timpul sezonului agricol. O altă binecuvântare promisă de El este: “veți locui fără frică în țara voastră.” (v.5) Poate nu am apreciat suficient de mult această lipsă a fricii până nu ne-am confruntat cu pandemia de Covid-19. Acest corona-virus a produs teamă în majoritatea oamenilor de pe glob.
Binecuvântarea lui Dumnezeu implică: pace, somn liniștit, absența războiului (v.6), biruință în fața vrăjmașilor (7-8), creștere demografică (v.9), belșug de hrană (v.10). Cel mai minunat lucru este faptul că Dumnezeu însuși va locui în mijlocul poporului Său (v.11-13) ceea ce va face poporul să țină capul sus, fără să fie nevoie să se încline decât în fața Lui nu și în fața altora.
RugăciuneÎți mulțumesc Doamne pentru că Tu dorești să mă binecuvântezi cu pace ca să pot trăi fără teamă alături de ceilalți români. Știu însă că această promisiune a ta este condiționată de ascultarea mea și de respectarea poruncilor date în Scriptură, care nu sunt grele. Doresc să le am în fața ochilor mei și să le păzesc pentru că îmi doresc cu toată ființa mea să am parte de binecuvântare în casa și în țara mea.
Remus Runcan
Pastorul Bisericii Maranata Timișoara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu