joi, 30 mai 2019

Ziua 24-a – Ospitalitate musulmană în America | #Pray30Days

Ziua 24-a - Ospitalitate musulmană în America | #Pray30Days
Ca şi pastor în S.U.A. mă rog des pentru musulmanii din toată lumea. Ce pot face însă pentru cei din propria mea comunitate?
Conform estimărilor, există 3,45 milioane de musulmani în S.U.A., ce reprezintă 1,1 % din totalul populaţiei. Am descoperit moscheea situată în apropierea locuinţei mele din nord-estul Statelor Unite atunci când un prieten pastor a organizat o vizită în timpul unui serviciu religios dintr-o zi de vineri. Liderii moscheei ne-au primit ca nişte oaspeţi de onoare. Am fost instruiţi asupra protocolului de rigoare: pe care uşă să intrăm, unde să ne punem încălţămintea, unde să ne aşezăm ca şi observatori. După ce slujba s-a terminat, imamul şi ceilalţi lideri s-au aşezat împreună cu noi, am fost serviţi cu apă rece şi ceai marocan după care ne-au răspuns la întrebările pe care le aveam.
Ne-au oferit o copie a Coranului în arabă şi în engleză şi am fost invitaţi să ne reîntoarcem oricând dorim. Ne-am dat seama că Domnul Isus ar fi vrut să îi tratăm pe aceşti musulmani ca pe aproapele nostru. Eu şi cu un alt pastor ne-am hotărât să vizităm moscheea în fiecare vineri, pentru a construi punţi între comunităţile noastre şi pentru a exprima dragostea şi adevărul lui Isus prin această legătură de prietenie.
La început prietenii noştri musulmani au fost surprinşi. Am răspuns la întrebările lor, privind motivaţia vizitelor noastre, şi i-am întrebat cum i-am putea ajuta mai bine. Ei ne-au spus că aveau nevoie de un teren pe care să-l folosească ca și cimitir, aşa că i-am ajutat să identifice un cimitir unde există şi o secţiune musulmană.
Pe timpul Ramadanului, moscheea găzduieşte o cină în fiecare seară după apusul soarelui, la care am participat şi noi. Bărbaţii ne-au servit pe noi primii, deşi ei au postit toată ziua, iar noi nu, însă nu ar avea sens să contestăm stilul lor de ospitalitate. Aşa sunt ei. Dragostea mea pentru aceşti oameni îmi dă putere şi mă motivează să mă rog pentru ei.
Motive de rugăciune
  • Mulţi dintre musulmanii din America sunt imigranţi. Rugaţi-vă ca ei să experimenteze dragostea lui Isus prin creştinii din jurul lor. Vezi şi Matei 25:37-40.
  • Sunt şi mulţi musulmani care nu sunt imigranţi, însă ei sunt priviți tot ca nişte intruşi în comunităţile în care trăiesc. Rugaţi-vă pentru legături sincere între creştinii şi musulmanii din Statele Unite.
  • Rugaţi-vă pentru binecuvântări în viaţa musulmanilor din America.
 https://www.stiricrestine.ro/2019/05/29/ziua-24-a-ospitalitate-musulmana-in-america-pray30days/?

Un comentariu:

  1. Nu sunt de acord..........textul din Matei 25: 3740 are cu totul alt înţeles

    RăspundețiȘtergere