sâmbătă, 25 mai 2019

Drepturile omului – realitate sau un instrument de a reduce la tăcere creștinii?

 Comunicat, Important, Interne, Opinii, Politic

Drepturile omului - realitate sau un instrument de a reduce la tăcere creștinii?
Îmi aminteam zilele trecute că în urmă cu mai mulți ani s-a petrecut un incident care a implicat Agenția Europeană pentru Drepturi Fundamentale (Fundamental Right Agency) și Alianța Familiilor din România, al cărei președinte sunt.
În acel an am solicitat acestei agenții să acorde AFR-ului statutul de observator pe lângă Agenție, pentru a ne permite participarea la dezbateri și înregistrarea de moțiuni pe tema drepturilor omului.
Am înregistrat o cerere în numele AFR-ului care a fost respinsă, în scris, pentru singurul motiv că website-ul AFR-ul promova familia tradițională și în plus, afirma că uniunile și căsătoriile între persoanele de același sex reflectă degenerarea morală a zilelor noastre în Europa. Am fost acuzați de incitare la ură și discriminare.
După câțiva ani am încercat din nou și cererea noastră a fost respinsă a doua oară. Ni s-a comunicat că dacă am elimina de pe website opiniile noastre privind familia, am putea fi acceptați ca observatori pe lângă Agenție. Am refuzat și am rămas fideli principiilor și convingerilor noastre.
Iată că după mulți ani suntem pe punctul de a duce mesajul familiei tradiționale în casa Cezarului, datorită vouă. Cred că este vremea ca aceste organizații și agenții europene, care ne-au respins până acum valorile creștine, să fie trase la răspundere. Oferiți-mi această șansă prin votul vostru.
Votați poziția 16, votați Peter Costea.
https://www.facebook.com/PeterCosteaEuroparlamentar/
https://www.stiricrestine.ro/2019/05/24/drepturile-omului-realitate-sau-un-instrument-de-a-reduce-la-tacere-crestinii/?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu