luni, 27 mai 2019

Ziua a 21-a: Zanzibar – Poporul Swahili | #Pray30Days

Ziua a 21-a: Zanzibar – Poporul Swahili |  #Pray30Days
Poporul Swahili din arhipelagul Zanzibar au o veche tradiţie în ospitalitate. Oriunde te-ai duce, fie că o iei pe străzile din Stone Town sau că treci printr-un sat, vei auzi întotdeauna cuvântul de întâmpinare „Karibu”. Datorită culturii lor ospitaliere, mulţi oameni sunt gata să te invite în casa lor şi să asculte Evanghelia, aşa cum a făcut-o şi Bibi.
Zanzibar are o populaţie de 1.4 milioane, care în proporţie de 99% se declară musulmani, însă se practică pe scară largă şi vrăjitoria. Zanzibarul a fost un cunoscut centru pentru comerţul de sclavi din Africa de Est şi este de asemenea renumit ca având cei mai „puternici” vraci din această regiune a Africii.
După ce am vizitat şi ne-am rugat pentru mulţi care erau bolnavi, eu şi prietenul meu ne-am trezit îngrămădiţi într-o cameră din spatele unei case din chirpici, la periferia unui sat de pescari. În faţa noastră era întinsă o femeie bătrână, numită Bibi, a cărei siluetă firavă abia se distingea în semi-întuneric. Deşi ne întâlnea pentru prima dată, ne-a urat îndată bun-venit.
Cum stătea ea acolo întinsă, a început să ne spună că se gândeşte la Dumnezeu zi şi noapte, cumpănind asupra locului unde îşi va petrece eternitatea: „Sper că voi ajunge în rai. Sper că am făcut destul.” Am fost foarte bucuroşi să putem împărtăşi cu ea veste bună a ceea ce a făcut Domnul Isus pentru a ne asigura veşnicia. După ce a auzit vestea bună, Bibi a exclamat, „Pentru asta mă rugam eu!”
Motive de rugăciune:
● Fii inspirat să te rogi pentru musulmanii din Zanzibar din Filipeni 3:8-11.
● Rugaţi-vă pentru cei care îl slujesc pe Hristos în Zanzibar, ca ei să găsească uşi deschise
ca să-şi împărtăşească credinţa.
● Rugaţi-vă pentru noii credincioşi să crească în maturitate.

https://www.stiricrestine.ro/2019/05/26/ziua-a-21-a-zanzibar-poporul-swahili-pray30days/?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu