joi, 30 mai 2019

Apel umanitar: Să-l ajutăm pe Favian să își recapete vederea!

DE VLAD PÂRĂU  /   ȘTIRI, UTILE    /   Actualizat: Marţi, 28 mai 2019, 21:13   

Apel umanitar: Să-l ajutăm pe Favian să își recapete vederea!

„Haideți să îi redăm vederea lui Favian!”, este rugămintea unor părinți al căror băiețel de câțiva anișori a trecut prin mai multe operații la spitale diferite, după ce, acum un an, i-a intrat în ochi o bară metalică ruginită la un loc de joacă neîntreținut din Bumbești-Jiu. 


„Eu sunt Favian, de 1 an de zile părinții mei se chinuie să îmi găsească o clinică unde să poată să mă opereze, să îmi poată reda vederea. Au încercat peste tot în lume unde să poată lua legătura cu clinici foarte bune, dar, din păcate, au încercat de 3 ori și nici un rezultat . Acum am găsit o clinică foarte bună unde au zis că o să mă poată vindeca să pot și eu să văd, ca orice copil de vârsta mea. Dar costurile sunt extraordinar de scumpe și părinții mei nu au posibilitatea financiară de a mă duce acolo. Doar cu ajutorul dvs o să putem să reușim. Vă rog din inimioara mea, ajutați-mă să pot vedea. Vă mulțumesc și cu Dumnezeu înainte!”, este apelul lansat pe Facebook de rudele copilului. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu