sâmbătă, 17 august 2019

Ce iei cu tine când pleci

Unui bărbat i-a venit sfârșitul. Când și-a dat seama, l-a văzut pe Dumnezeu apropiindu-se de el cu o valiză în mână.
Dumnezeu a spus: “Fiule, este timpul să plecăm!

Surprins, omul a răspuns: “Acum? Mai aveam o multime de planuri…”
Dumnezeu: “Imi pare rău, dar trebuie să plecăm.”
Barbatul: “Ce ai în valiză?”
Dumnezeu a răspuns: “Lucrurile tale!
Barbatul: “Lucrurile mele? Ce vrei să spui? Adică hainele mele, banii mei?”
Dumnezeu: “Nu. Acele lucruri nu au fost de fapt ale tale. Ele aparțineau pământului.”
Barbatul: “Atunci amintirile mele?”
Dumnezeu: “Acelea nu ți-au apartinut niciodată. Ele aparțin timpului.”
Barbatul: “Este vorba de talentul meu?”
Dumnezeu: “Acesta nu ti-a apartinut niciodată… el a fost in functie de oportunități.”
Barbatul: “Este vorba despre familia si prietenii mei?”
Dumnezeu: “Imi pare rău… ei nu ti-au apartinut niciodată. Ei au aparținut destinului.”
Barbatul: “Este vorba de soția și fiul meu?”
Dumnezeu: “Ei nu ti-au aparținut ție niciodată, au aparținut inimii tale.”
Barbatul: “Este vorba de corpul meu?”
Dumnezeu: “Corpul tău nu ți-a apartinut niciodată. El a aparținut pământului.”
Barbatul: “Este sufletul meu?”
Dumnezeu: “Nu, sufletul tău imi aparține Mie.”
Foarte speriat, omul a luat valiza din mâinile Domnului si a deschis-o. Aceasta era goală.
Lacrimile au inceput să curgă șiroaie pe obraz.
“Niciodată nu am avut nimic???” – a intrebat bărbatul.
Dumnezeu a raspuns: “Adevărat… Fiecare moment pe care l-ai trăit a fost doar al tău. Viața este doar un moment, un moment care îțti aparține. Din acest motiv trebuie să te bucuri de fiecare clipă pe care o ai. Nu lăsa ca nimic să te opreasca din a fi fericit. Traieste ACUM! Traiește-ți VIAȚA.”
Nu uitati să fiți fericiți! Acesta este singurul lucru care contează.
Lucrurile materiale (si tot ce credeți că merită) nu au valoare. Vor fi  lăsate in urmă.
Nu poți lua nimic cu tine în cealaltă lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu