vineri, 31 ianuarie 2020

Crăpături în pământ și îmbolnăviri de pneumonie în urma erupțiilor vulcanice din Filipine











În Filipine, în urma erupțiilor vulcanului Taal, zeci de mii de oameni au ajuns în centre de evacuare. Operation Blessing a intervenit pentru a acorda ajutor fizic și spiritual. Așa cum ne va spune corespondentul din Asia, Lucille Talusan, familii întregi s-au întors la Hristos.

Lucille Talusan, reporter: Remedios Sacdalan este așa de tristă că familia ei a ajuns într-un centru de evacuare. Ea și-a dedicat viața nepoților și nepoatelor ei. Acum este tristă deoarece și copiii lor suferă din cauza erupției vulcanului Taal. Cei 16 membri ai familiei s-au înghesuit într-o singură clasă.
Remedios Sacdalan, persoană evacuată: Ne-am speriat deoarece trepidațiile erau așa de puternice și așa de frecvente. Am dormit în aer liber. Astfel, am decis să ne lăsăm evacuați.
Lucille Talusan: Un membru al familiei ei a arătat Știrilor CBN crăpăturile de pe pereții casei cauzate de trepidațiile pământului. Familia ei locuiește în orașul Calaca unde au apărut crăpături în pământ după erupție, distrugând case. În ziua următoare, autoritățile au închis orașul.
Remedios Sacdalan: Mă rog Domnului pentru milă, pentru ca aceste erupții să se oprească și pentru ca alții să nu treacă prin astfel de experiențe. Îmi pare rău de copii.
Lucille Talusan: Fiul nepoatei ei are febră.
Javee Velez: Fiul meu are febră de trei zile. Mă doare când văd că familia mea locuiește în astfel de condiții grele. Copii se îmbolnăvesc. Părinții noștri sunt în vârstă și sunt și ei bolnavi. Este grav faptul că nu știm cât mai durează această situație. Viitorul este nesigur.
Lucille Talusan: În ziua aceea, Javee și restul familiei au început să spere când Operation Blessing a venit la această școală ca să acorde ajutor medical. Ei spun că aceasta este prima dată când a venit aici o misiune medicală. Potrivit medicilor, majoritatea copiilor, în special cei sub 13 ani au pneumonie din cauza cenușei din aer pe care o inspiră. Javee este mulțumitoare că fiul ei și restul familiei au fost văzuți de un medic. Ei au primit medicamente gratuite și alte ajutoare. Un pastor de la Operation Blessing a împărtășit vestea cea bună a mântuirii lui Remedios și rudelor ei. Toată familia și-a predat viața lui Isus în ziua aceea.
Remedios Sacdalan: Mulțumim organizației Operation Blessing pentru că ne-a ajutat așa de mult. Vă mulțumim foarte mult.
Știre difuzată în cadrul emisiunii „Mapamond creștin” 811 - ianuarie 2020. Fii la curent cu știri și reportaje din lumea creștină: https://alfaomega.tv/stiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu