vineri, 24 ianuarie 2020

Cartea Cărților a ajutat un băiat din Africa de Sud să-și găsească prieteni












C.J. locuiește în Cape Town în Africa de Sud. El era hărțuit la școală. Apoi, s-a uitat la Cartea Cărților și a învățat să-și iubească dușmanii și să se roage pentru ei. Urmăriți ce se întâmplă în continuare.

Reporter: Lui C.J. îi era groază să meargă la școală, nu pentru că nu-i plăcea să învețe, ci pentru că nu avea prieteni.
C.J.: Ei râdeau de mine pentru orice fleac, iar eu eram foarte trist.
Reporter: Când m-am întâlnit cu C.J. și cu familia lui, am vorbit despre efectele acestui fapt.
Mama lui C.J.: Mă simțeam neajutorată. A trebuit să găsesc o altă metodă de a aborda problema.
Reporter: Acasă, C.J. și frații săi au urmărit episoade din Cartea Cărților. Cu ajutorul emisiunii Cartea Cărților și a părinților săi, C.J. și-a schimbat atitudinea.
C.J.: Am înțeles că trebuie să-mi iubesc dușmanii. M-am rugat pentru cei care m-au hărțuit și i-am binecuvântat.
Mama lui C.J.: Îl slăvim pe Dumnezeu pentru schimbare. Au fost vremuri foarte dificile și nu am fi putut duce lupta fără Domnul. Cartea Cărților face ca povestirile biblice să prindă viață. Biblia nu e doar pe înțelesul adulților, ci Biblia poate fi și pe înțelesul copiilor.
C.J.: Acum nu mai sunt dușmanii mei. Ei sunt prietenii mei. Când mă rog, Îi mulțumesc Domnului pentru prietenii mei. Eu sunt fanul cel mai mare al desenelor Cartea Cărților.
De aici poți achiziționa desenele animate „Cartea Cărților, precum și alte materiale pentru copii și învățători la școala duminicală: https://alfaomega.tv/librarie/cartea-cartilor
Pe site-ul http://carteacartilor.tv/ vă așteaptă jocuri și filmulețe cu teme biblice.
Știre difuzată în cadrul emisiunii „Mapamond creștin” 810 – ianuarie 2020. Fii la curent cu ultimele știri creștine: https://alfaomega.tv/stiri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu