miercuri, 25 martie 2020

Viorel Candreanu a fost testat pentru COVID 19, dar rămâne sub tratament la domiciliu










Pastorul Bisericii Baptiste „Betel” din Ipotești, a ajuns marți, 24 martie 2020, după masă la Spitalul de Boli Infecțioase din Suceava. Fratele Candreanu acuza dureri acute și slăbiciuni.
Potrivit celor apropiați din biserică și a slujitorilor din echipă, Viorel Candreanu a început să se simtă rău în după masa acestei zile și a decis de sine stătător să meargă la spital.
Într-o postare pe blogul personal, Petru Moisuc transmite o discuție scurtă la telefon cu Viorel Candreanu.
„Am sunat imediat pe fratele Viorel Candreanu… Mi-a răspuns… Avea  o voce slăbită, de om în suferință…
„Sunt la Spitalul de boli infecțioase Suceava. Vreau să fac testul la Covid 19, nu este nici un test disponibil în spital. Mă simt foarte rău”, a împărtășit fratele Viorel Candreanu.
Am schimbat repede câteva propoziții scurte.
„Rugați-vă pentru mine”, mi-a spus.
Îmi permiteți să pun acest apel și pe blogul meu? L-am întrebat.
„Da, te rog să-l pui”.
Multă sănătate și Domnul să vă binecuvânteze, au fost cuvintele cu care am încheiat convorbirea noastră”, relatează pe scurt pe blogul personal Petrică Moisuc.
Potrivit aceeași surse, în timpul de așteptare și investigațiilor, la spitalul din Suceava au ajuns primele teste de COVID-19. Fratele Viorel Candreanu a fost testat pentru coronavirus și a fost trimis acasă. Rezultatele vor fi gata peste câteva zile.
Am avut o convorbire cu Eunice Candreanu, fiica fratelui Viorel. Voi parafraza convorbirea:
„Am văzut Mâna Domnului la lucru. În timp ce tata era cu rezultatul la raza în mână, la spital au sosit 100 teste Covid 19. Am reușit și i-am făcut testul, acum așteptam probabil 2 sau 3 zile să vină rezultatul. Tata este acasă, sub tratament, are febră, se simte rău, este obosit. Mulțumim la toți cei care vă rugați pentru tata, continuați să vă rugați”, a împărtășit cu Petru Moisuc, Eunice Candreanu.
Echipa ȘtiriCreștine.ro vă încurajează să plângem cu cei ce plâng, dar să nu ne lăsăm învinși de teamă și descurajare. Haideți să chemăm protecția Domnului peste familia Candreanu și familia Grigoriciuc. Să ne rugăm ca Domnul să le dea vindecare deplină și putere să treacă cu bine de această încercare. Rugați-vă ca rezultatele testelor să fie negative, iar biruința asupra acestei situații să slujească drept mărturie pentru generații.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu