O companie australiană care încurajează donarea de organe prezintă o interpretare comică a lui Iisus Hristos crucificat, în timp ce soldații romani încearcă să-l convingă semneze pentru a-și dona organele după moarte.

Reclama produsă pentru campania „Dying to Live”, susținută de guvern, a provocat furie printre creștini, care au numit-o „dincolo de blasfemie”. În acest sens, o grupare australiană creștină a lansat o petiție pentru eliminarea reclamei.

„Acest spot publicitar pentru donarea de organe a împrumutat unul dintre cele mai importante momente din istoria creștinismului și a folosit-o ca un dispozitiv ieftin pentru a promova un mesaj pe care mulți creștini, în alte circumstanțe, ar dori poate să îl sprijine”, declară grupul, potrivit LifeSite News.

„Campania voastră a ales să batjocorească credința multori creștin. E greu ca acest mesaj să poată avea efectul dorit”, adaugă acesta.

Spotul publicitar de 2,5 minute începe cu o femeie care plânge în timp ce Îl privește pe Iisus Hristos răstiginit pe Cruce. Registrul se schimbă rapid când doi soldați români se apropie de Iisus pentru a-I  cere să se înscrie ca donator de organe. Personajele se amuză  însă când își dau seama că Hristos nu poate scrie fără ajutor, mâinile Lui fiind pironite pe lemnul crucii.

„Organele Tale ar putea salva viața a șase persoane – șapte persoane. Ca să nu mai spunem cum oasele, țesuturile moi și ligamentele ar putea schimba viața multor altora. Corneea, cu ea îi vei ajuta pe orbi să vadă. Ce miracol”, spun actorii din spot, cu ton batjocoritor.