duminică, 29 martie 2020

Interviu de actualitate cu Max Lucado











Speranța în mijlocul epidemiei

Ce îi sfătuiește autorul și pastorul Max Lucado pe oamenii din întreaga lume să facă în timpul acestei crize?
Wendy Griffith: Cunoscutul pastor Max Lucado a decis să încurajeze oamenii din America și din întreaga lume să rămână calmi și să nu își piardă speranța în aceste vremuri grele. Max este cu noi în platou. El ne va povesti despre materialele sale video și ne va conduce în rugăciune.
Wendy Griffith: Max, bine ai venit la emisiune. Este mereu bine să te vedem.
Max Lucado: Ești foarte amabilă, mulțumesc. Vă mulțumesc pentru tot ceea ce faceți pentru a încuraja oamenii să își concentreze atenția asupra lui Dumnezeu în aceste vremuri dificile.
Wendy Griffith: De asemenea. Te rog să ne spui despre materialele video pe care le realizezi zilnic.
Max Lucado: Inițial, nu au fost zilnice. Am decis să țin un serviciu online în prima duminică în care biserica noastră a fost închisă și oamenii nu s-au putut întruni. Luni, m-am gândit să îi întreb pe oameni cum se simt, prin intermediul internetului. Marți am simțit că Domnul mi-a dat un cuvânt. Miercuri s-a întâmplat la fel. Astfel, acestea s-au transformat în intervenții zilnice de câte 10-15 minute în care citez câte un verset, spun câte un mesaj sau mă ofer să mă rog. Cred că a devenit un mod eficient de a încuraja oamenii.
Wendy Griffith: Îmi place asta. Într-unul dintre materialele video ai spus că trebuie să Îl întrebăm pe Dumnezeu ce are de spus în mijlocul acestei crize. Ce ai auzit de la El?
Max Lucado: Da, îți mulțumesc că m-ai întrebat. Eu repet în continuare această idee. Isus a avut o atitudine critică față de oamenii care au prevăzut vremea, dar nu au putut citi semnele vremurilor, așa-i? El ne îndeamnă să evaluăm semnele vremurilor. Ce ne spune Dumnezeu? Eu simt în adâncul inimii mele, eu simt că El spune întregii lumi că oamenii pun prea mult accent pe bani. Uitați-vă ce s-a întîmplat cu economia într-o săptămână. Eu am spus: „Doamne, cred că am pus prea mare accent pe bani.” El spune: „Încrede-te în mine. Nu te încrede în contul tău bancar, este prea fragil.
În al doilea rând, cred că El spune că punem prea mult accent pe satisfacție personală. Am ajuns să idolatrizăm divertismentul. Cine și-ar fi imaginat că arenele de baschet vor fi goale în martie? Cine s-a gândit că se vor suspenda sau se vor anula marile campionate? Dumnezeu vrea să ne uităm la El. Oare acesta este un semn pentru sfârșitul veacurilor? Poate că da. Nu știu ce altceva ar trebui să se întâmple pentru ca Domnul să Se întoarcă. Însă știu că vrea să aibă atenția noastră.
Sunt de părere că atunci când toți vom fi în ceruri, peste puțin timp, mulți vor spune: „Știți ce? Catastrofa cauzată de coronavirus m-a adus în cele din urmă pe genunchi și am strigat la Dumnezeu. Atunci am fost mântuit.
Wendy Griffith: Un mesaj foarte bun! Care sunt cererile de rugăciune pe care le-ai primit de la oameni în timpul intervențiilor tale zilnice? Care este reacția lor?
Max Lucado: Mă gândesc la persoanele vulnerabile, la persoanele în vârstă, la oamenii care sunt izolați de copiii lor. Unii bunici care nu își pot vedea copiii, deși locuiesc în același oraș, primesc mesaje de la noi în cutia poștală. Acestea sunt povești sfâșietoare. Este o lume nouă cu care nu ne-am confruntat niciodată. Să nu uităm că Duhul Sfânt este Mângâietorul nostru. Isus a spus că El este Mângâietorul nostru. Îi putem spune: „Mângăietorule, dă-mi alinare. Duhule, adu-mi alinare. Deși sunt izolat de oameni, eu nu sunt izolat de Tine. Vrei să fii Mângâietorul meu?” Poate aceasta este o oportunitate pentru noi să dezvoltăm o relație cu Duhul Sfânt. Donald Turmp a spus despre coronavirus că este un dușman invizibil. Eu aș zice că Duhul Sfînt este aliatul nostru invizibil. El este prietenul nostru și ne va ajuta în aceste vremuri întunecate.
Știre difuzată în cadrul emisiunii „Mapamond creștin” 819 – martie 2020. Fii la curent cu știri și reportaje creștine:https://alfaomega.tv/stiri
Știre difuzată în cadrul emisiunii „Mapamond creștin” 819 – martie 2020. Fii la curent cu știri și reportaje creștine:https://alfaomega.tv/stiri
https://youtu.be/esARpwSiFC0?t=2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu