vineri, 27 decembrie 2019

“S.U.A.: Poliţist se roagă împreună cu o familie a cărei maşină o oprise în trafic”

Posted: 26 Dec 2019 03:22 AM PST


O verificare de rutină în trafic s-a sfârşit cu rugăciune, după ce Ross Bates, un lucrător al Poliţiei Statale din Texas, a oprit maşina unui cuplu şi a aflat că aceştia tocmai ce fuseseră înştiinţaţi despre un deces în familie.

Potrivit KHOU, un post TV local, Lanell James, o profesoară de gimnaziu, călătorea cu maşina din orăşelul Conroe către Dallas, împreună cu soţul ei Lamar, după ce aflaseră că fratele lui Lamar tocmai a murit subit. Pe când călătorea pe străduţele unui mic oraş, aflat în drumul lor, poliţistul Bates i-a reperat în trafic şi i-a tras pe dreapta pentru o încălcare minoră a unei reguli de circulaţie.
Bates i-a întrebat unde se îndreaptă, iar Lanell i-a spus despre decesul neaşteptat al cumnatului ei.
„El a spus: ’ Oh, îmi pare rău să aud asta, ştiţi cumva unde este acum?’ povesteşte Lanell. „Soţul meu i-a răspuns, ’Da, este la morgă’, la care Bates i-a replicat, ’Nu, el este acum în casa lui din Ceruri.’ ”
Replica poliţistului i-a luat pe cei doi prin surprindere. După ce le-a dat o avertizare, poliţistul i-a întrebat dacă se poate ruga pentru ei, după care şi-a scos pălăria şi i-a ţinut de mână în timp ce a rostit o scurtă rugăciune.

„Nu ni s-a mai întâmplat niciodată aşa ceva, însă era exact ce aveam nevoie în acel moment,” spune Lanell. „Iţit mulţumim din inimă poliţist Bates, pentru că te-ai rugat cu noi. Există atâtea ştiri negative în media cu împuşcături între poliţişti şi infractori, tensiune rasială – e copleşitor.”
Bates, care este poliţist de 16 ani, a declarat că s-a simţit onorat să se roage cu cei doi. Într-o declaraţie trimisă postului TV el spune:
„Mă simt smerit să ştiu că faptele mele au avut un impact pozitiv asupra acestui cuplu aflat în dificultate. Ca şi poliţist statal, am întâlnit mulţi oameni care mi-au spus greutăţile prin care trec. De cele mai multe ori nu ştiu nimic despre influenţa pe care am avut-o asupra lor. Sunt onorat de cuvintele de apreciere a dnei James, şi sunt recunoscător că scurta mea interacţiune cu ei a avut o influenţă pozitivă asupra lor.”

Bates a devenit recent diacon la biserica pe care o frecventează şi are întotdeauna o Biblie la el în maşina de poliţie.

Sursa: Christian Headlines
Posted: 26 Dec 2019 03:14 AM PST


Stiri Crestine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu