duminică, 8 septembrie 2019

Comoara care mi-a schimbat viața



Comoara care mi-a schimbat viața
Mulți se gândesc că probabil e vorba de mulți bani, probabil de-o proprietate moștenită, probabil de-o funcție bună, probabil de-o poftă împlinită, probabil de soția mea sau copiii mei, însă îmi pare rău că dezamăgesc, nu-i vorba de nimic din toate acestea.


De fapt, Comoara care mi-a schimbat viața, este Cuvântul lui Dumnezeu. Da, Biblia aceea care unii o consideră demodată și de neînțeles!
De ce oare mi-a schimbat viața? Vă voi da câteva repere:

1. Cuvântul lui Dumnezeu mi-a deschis ochii minții și inimii, ca să pot vedea că fericirea adevărată, sensul vieții, împlinirea mea ca om, le pot avea doar în Hristos Domnul.


2. Cuvântul lui Dumnezeu mi-a dat soluția dezlegării sufletului meu din păcat, patimi, frica de moarte, de fapt m-a scos din moartea spirituală și mi-a dat Viață în Hristos Domnul.


3. Cuvântul lui Dumnezeu mi-a dat Înțelepciunea de Sus, prin…
View original post 522 more words

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu