duminică, 27 octombrie 2019

22 de întrebări pe care și le puneau în fiecare zi membri Holy Club înființat de John și Charles Wesley

Clubul Sfânt a fost o organizație a Christ Church, Oxford, formată în 1729 de frații John și Charles Wesley, care au contribuit ulterior la formarea Bisericii metodiste. Frații și asociații, inclusiv George Whitefield, s-au întâlnit pentru rugăciune, studiu biblic și disciplină pioasă.

1. Dau ipresia conștient sau inconștient că sunt mai bun decât sunt în realitate? In alte cuvinte sunt un ipocrit?
2. Sunt sincer în toate faptele și cuvintele mele sau exagerez?
3. Spun la altii ceea ce mi s-a spus confidențial?
4. Pot sa fiu de încredere?
5. Sunt un sclav al imbracamintii, al prietenilor, al muncii, sau al obiceiurilor?
6. Sunt timid, mă autocompătimesc, mă autoîndreptățesc?
7. Trăiește Biblia în mine astăzi?
8. Ii dau posibilitatea să îmi vorbească zilnic?
9. Savurez timpul de rugăciune?
10. Când am vorbit ultima oară cu cineva despre credința mea?
11. Mă rog pentru banii pe care îi cheltuiesc?
12. Mă duc în pat la timp sau mă trezesc din pat la timp?
13. Il ascult pe Dumnezeu în orice lucru?
14. Insist să fac ceva chiar dacă conștiința mea este neliniștită?
15. Sunt înfrânt în orice domeniu al vieții mele?
16. Sunt gelos (invidios), impur, critic, nervos, irascibil, neîncrezător (bănuitor)?
17. Cum îmi petrec timpul liber?
18. Sunt mândru?
19. Ii mulțumesc Lui Dumnezeu că nu sunt ca alți oameni, in special ca fariseii care dispețuiesc cârciumarii?
20. Există cineva de care îmi este frică, care îmi este antipatic (îl displac), pe care îl reneg, îl critic, țin un resentiment sau sunt indiferent față de el (nepăsator)? Dacă este așa, ce fac în această privință?
21. Mă văicăresc sau mă plâng constant?
22. Este Hristos real pentru mine?

sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu