miercuri, 16 octombrie 2019

Un fost dependent de droguri botezat în aceeași Biserica pe care a vandalizat-o


Un fost dependent de droguri, fără adăpost, care a intrat într-o biserică din Arkansas și a vandalizat-o, aducând pagube de aproximativ 100.000 de dolari a fost botezat la aceeași adunare, șase luni mai târziu – membrii bisericii i-au arătat har și i-au oferit ajutorul necesar, făcându-l pe acesta să realizeze că viață lui era mizerabilă, scrie ChristianHeadlines.

Brenton Winn, în vârstă de 23 de ani, a fost arestat în luna februarie după ce a intrat în Biserica Baptistă Centrala din Conway, Arkansas. A aruncat stația de amplificare din balconul clădirii, a dat foc unor cărți, a distrus laptopurile, camerele de supraveghere și alte aparate electronice. Pastorul principal al bisericii, Don Chandler, a  declarat pentru postul de televiziune KTHV, că ,,este șocat de acest act de vandalism”.
Winn, care era fără adăpost și era dependent de droguri, se confrunta cu acuzații multiple și părea că va avea mulți ani de ispășit în spatele gratiilor.
„Nu putem predica un lucru timp de 50 de ani, fără să și punem în practică, mai ales în fața întregii biserici”, a spus Chandler pentru Baptist Press. „Dacă nu i-am fi arătat iertare, tot ceea ce am vorbit și am încurajat prin predicile noastre, ar fi fost în zadar. Am făcut, pur și simplu, ceea ce trebuia. Nu e vorba despre un criminal, ci despre un tânăr care a făcut unele greșeli. A fost sub influența drogurilor și alcoolului când a făcut ceea ce a făcut. Acum nu mai e, acum e un om cu totul schimbat.”
Judecătorul i-a dat lui Winn de ales: să facă până la 20 de ani de închisoare sau să se înscrie voluntar la un program de reabilitare și recuperare de 12 luni, condus de un minister creștin, Renewal Ranch. Brenton l-a ales pe acesta din urmă, scrie Baptist Press.
„Înainte să-L cunosc pe Dumnezeu, eram dependent de droguri și alcool”, a spus Winn pentru Baptist Press. „De la vârstă 16 ani, până acum câteva luni, viața mea nu a fost altceva decât haos, tentative de sinucidere și depresii.”
Winn l-a acceptat pe Hristos în timpul unuia dintre studiile biblice de la Renewal Ranch. În august – la șase luni de la fapta sa – a fost botezat la Biserica Baptistă Centrală, cea pe care a încercat să o distrugă.
„Când am început să înțeleg cum e Dumnezeu, mi-am dat seama că nu am ales la întâmplare biserica în noaptea aceea. Dumnezeu m-a ales”, a spus Winn pentru Baptist Press. „Dacă ar fi fost oricare altă clădire, cred că acum aș fi stat în închisoare.”
El a adăugat: „Mult timp am crezut că a fost o simplă coincidență (faptul că am ales să întru în biserică în noaptea aceea), dar acum o numesc confirmare că Dumnezeu este real și El răspunde rugăciunilor. Ceea ce îmi lipsea, era o relație cu Isus Hristos.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu