sâmbătă, 12 octombrie 2019

Șase lucruri pe care sa le rostești peste familia ta


În lumea de azi, nu trebuie decât să te trezești în fiecare dimineață ca să te îngrijorezi pentru copiii tăi. Suntem înconjurați de teamă și îndoială.
Dacă privim la starea societății în care trăim, sau la comportamentul copiilor noștri, începem să fim cuprinși de teamă. Dar Dumnezeu ne cheamă pe noi și pe copiii noștri să fim sarea și lumina lumii (Matei 5:13-14). Noi nu avem un duh de frică. (2 Timotei 1:7)
Cum putem să ne înconjurăm copiii cu credință într-o vreme în care lucrurile nu arată prea bine? Rostind lucrurile pe care le spune Dumnezeu. Rostind cuvintele Sale pline de credință peste viața lor. Este simplu să ne temem dacă trăim doar prin vedere. Dar credința este o încredere neclintită în lucrurile care nu se văd încă și este alimentată de promisiunile lui Dumnezeu.
În Romani 4:17 Biblia spune că Dumnezeu cheamă lucrurile care nu sunt ca și cum ar fi. Cred că tu și cu mine putem face același lucru. Cuvintele noastre au putere!
Gândește-te: Există lucruri în viața copilului tău care încă nu se văd? Nu este copilul tău ascultător? Nu se descurcă la școală, sau nu are o relație sănătoasă cu Dumnezeu? În acest caz, haide să chemăm lucrurile care nu sunt ca și cum ar fi, rostind cuvinte pline de credință peste viața lor, așa cum ne-a învățat Dumnezeu.
Proclamă Cuvântul
Nu știu cum ești tu, dar eu am nevoie întotdeauna să îmi amintească cineva ce trebuie să fac când vine vorba de a-mi înconjura copiii cu credință. Mai jos sunt șase rugăciuni vitale care vor aduce voia perfectă a lui Dumnezeu la îndeplinire în viața copiilor tăi:
  1. Dumnezeu are un plan bun pentru copilul meu (Ieremia 29:11, Romani 11:29). "Tată, îți mulțumesc pentru planul tău minunat pe care-L ai pentru viața copilului meu. Ea/el are un destin divin și proclam că ei vor intra în el astăzi. Declar că ei împlinesc planul lui Dumnezeu pentru viața lor și că au un viitor strălucit !"
  2. Duhul Sfânt Îi ajută pe copiii mei (1 Ioan 4:4, Ioan 14;16). "Cel ce este mai mare locuiește în copiii mei astăzi. Îl ajută, îi călăuzește, îi încurajează, îi protejează și îi împuternicește. El este mai mare decât orice plan sau putere a dușmanului și îi ajută pe copiii mei să fie biruitori în orice situație."
  3. Refuz să mă tem (2 Timotei 1:7, Marcu 5:36). "Tată, refuz să mă tem pentru copiii mei. Îi acopăr cu credință și cu dragostea lui Dumnezeu.Ei vor avea succes, vor fi fericiți, protejați și sănătoși. Când mă voi gândi la copiii mei și la viitorul lor, voi avea o minte sănătoasă. Îi voi vedea înconjurați cu puterea și protecția lui Dumnezeu."
  4. Familia noastră trăiește în dragoste (1 Corinteni 13:4-8, Efeseni 5:1-2). "Relația mea cu copiii este binecuvântată. Trăim în dragoste unii cu ceilalți și ne bucurăm unii de ceilalți așa cum dorește Dumnezeu. Dragostea domnește în casa noastră. În casa noastră nu este loc pentru dezbinare sau ceartă, ci declarăm că pacea și armonia domină în casa noastră. Dă-ne înțelepciune, Doamne, să ne binecuvântăm unii pe ceilalți și să ne ajutăm reciproc."
  5. Pacea domnește în inima și mintea copiilor mei (Isaia 54:4, Coloseni 3:15). "Copiii mei au învățat despre Domnul, așa că au pacea lui Dumnezeu peste ei, o pace deplină, completă, căreia nu îi lipsește nimic. Acea pace îi călăuzește și îi însoțește. Copiii mei au pace în viața lor."
  6. Copiii mei sunt harnici (Proverbe 10:4, 2 Petru 3:14) "Copiii mei nu sunt leneși, ci lucrători buni care perseverează, chiar și atunci când este greu. Ei sunt statornici și refuză să cedeze. Ei sunt echilibrați, corecți și energici. Datorită acestui lucru, ei nu vor fi săraci, ci bogați, după cum spune Cuvântul lui Dumnezeu."
Ca și credincioși, noi nu trebuie să ne temem. Noi putem avea credință. Noi putem trăi mai presus de încercările acestei lumi atunci când ne ațintim privirea spre Domnul. Pe măsură ce rostești aceste rugăciuni pentru copiii tăi, așteaptă-te să vezi rezultate supranaturale!
Karen Jensen predă seminarii intitulate "Parenting with a Purpose" în întreaga lume (www.karenjensen.org). Ea este profesor la Colegiul Biblic Rhema (www.rbtc.org) și autoarea cărții ""Why God Why: What to Do When Life Doesn't Make Sense", publicată de editura Charisma (www.WhyGodWhyBook.com)
Articol preluat de pe Charisma Magazine și tradus cu permisiune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu