marți, 23 februarie 2021

Ioan Ciobotă: Nu te mai gândi la ce a fost înainte

 








Ioan Ciobotă: Nu te mai gândi la ce a fost înainte

19 februarie 2021

„Nu vă mai gândiţi la ce a fost mai înainte, şi nu vă mai uitaţi la cele vechi!
Iată, voi face ceva nou…”  (Isaia 43:18)

Video AICI.

Stăteam la un semafor cu mașina, și pe o clădire mare, din partea opusă a intersecției, era o reclamă foarte mare care spunea că poți să câștigi 200 de lei sau un coș de cumpărături, sau ceva asemănător.

Eu în mașină ascultam Radio Vocea Evangheliei și era o piesă care spunea:

„Nu te mai gândi la ce a fost ‘nainte, iata Eu voi face lucruri noi.”

https://youtu.be/ahsltL5zI9Q?t=56 

Dumnezeu face toate lucrurile noi. Era o piesă cu ungere de la Dumnezeu, o piesă superbă, deosebită.

Și mă gândeam ce deosebire: nu m-a încântat deloc reclama respectivă, nu mai știu ce trebuia să faci ca să câștigi cei 200 de lei sau un coș de cumpărături, dar m-am simțit atât de departe, atât de desprins de lumea aceasta.

M-am simțit clar cetățean al Cerului, am simțit clar că nu fac parte din lumea aceasta. Era atât de încântătoare atmosfera în mașină, o atmosferă de închinare, de proșternere înaintea lui Dumnezeu, chiar dacă nu mă puteam pune pe genunchi chiar acolo, în mașină, stând în intersecție la roșu. M-am bucurat din toată inima. Am spus:

„Doamne, Îți multumesc că NU FAC PARTE DIN LUMEA ACEASTA! Sunt fizic în lumea aceasta, dar nu fac parte din lumea aceasta, ci fac parte din lumea Ta.”

Este o bucurie extraordinară!

Nu ma interesează reclamele, nu mă atrag reclamele, nu mă atrag luminile, nu mă atrag ofertele acestei lumi, ci mă atrage lumea lui Dumnezeu cu toată puterea. Acesta este un har pe care nu știu de ce Dumnezeu mi l-a lasat mie, și îți doresc să ți-l lase și ție, să fii atras din toată inima de lumea lui Dumnezeu.

Să te comporți și să mă comport ca un cetățean al Cerului, nu al Pământului. Nu mă interesează ofertele acestui Pământ, ci mă gândesc, vin în închinare înaintea lui Dumnezeu, cânt și mă bucur și mă rog înaintea lui Dumnezeu și Îi mulțumesc pentru faptul că Dumnezeu va face toate lucrurile noi.

Nu te mai gândi la ce a fost înainte. Cristos va face totul nou!

Dumnezeu să te binecuvânteze, cetățean al Cerului!

Autor: Ioan Ciobotă

Mai puteti asculta: BIBLIA AUDIO.

https://www.stiricrestine.ro/2021/02/21/ioan-ciobota-nu-te-mai-gandi-la-ce-a-fost-inaint

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu