vineri, 13 noiembrie 2020

Am luptat lupta cea bună Modul în care asigurarea schimbă totul

 














Articol de 

Scriitor personal, desiringGod.org

A sosit timpul plecării mele. Am luptat lupta bună, am terminat cursa, am păstrat credința. De acum încolo mi-a fost pusă coroana dreptății, pe care Domnul, judecătorul drept, mi-o va acorda în acea zi și nu numai mie, ci și tuturor celor care au iubit apariția lui. (2 Timotei 4: 6–8)

Mulți, chiar și în interiorul bisericii, au suspiciunea bântuitoare că își pierd viața. Cu toate acestea servesc , atunci când apar oportunități, sunt intenționate despre comunitate, și du - te de duminică până duminică, mic grup la grup mic, liniște la liniște, Evanghelie conversație pentru conversație Evanghelie cu vioiciune, se întreabă în momentul tăcut, Așa drumul spre glorie se simte cu adevărat? Ar trebui să fie mai multe?

Oh, pentru mai multe - să ai ceea ce avea Paul.

Să știm - și fără umbre de îndoială - că munca noastră pentru Domnul nu este în zadar ( 1 Corinteni 15:58 ). A fi convins cu el că viața trăită pentru Hristos este singura veșnicie care nu va regreta. Omul binecuvântat este omul care pe bună dreptate are asigurare binecuvântată, care poate spune ce a făcut Pavel când a ajuns la sfârșitul vieții sale:

Am luptat lupta bună, am terminat cursa, am păstrat credința. De acum încolo este așezată pentru mine cununa dreptății.

JC Ryle, comentând acest pasaj, a observat că binecuvântata asigurare a lui Paul a venit cu trei priviri: privirea în jos, privirea înapoi și privirea în față.

În jos spre mormânt

Scriindu-i lui Timotei, fiul său iubit în credință, apostolul îi spune: „A sosit timpul plecării mele” ( 2 Timotei 4: 6 ). Moartea lui este aproape. Aceasta poate fi ultima dată când Timotei va auzi de la Pavel. În curând va pleca de pe țărmurile acestei vieți. El va fi turnat ca ofrandă de băutură Domnului său. El va fi martirizat. Se uită în jos la mormânt - priveliștea care îi îngrozește pe mulți dintre cei mai bogați, mai înțelepți și mai puternici de pe pământ - și nu se retrage.

În schimb, întinde mâna până la moarte. A așteptat unde l-ar duce cu anticipare. El a împărtășit bisericii filipineze că era greu între dorința sa de a rămâne pe acest pământ în folosul lor sau de a naviga și de a fi cu Hristos - pentru că era mult mai bine ( Filipeni 1:23 ). Acum nu se temea de plecare, deoarece avea siguranța prețioasă a locului unde sosea. Știa pe cine ajunsese să creadă ( 2 Timotei 1:12 ) și știa în ce țară moartea - acum înfrânată de Stăpânul său - îl va duce.

Înapoi la service

Cât de neprețuit este să dăm un astfel de raport în ultimele noastre zile: „Am luptat lupta cea bună, am terminat cursa, am păstrat credința” ( 2 Timotei 4: 7 ). Pavel își aseamănă viața cu un soldat care și-a îndeplinit misiunea, un alergător care a trecut prin linia de sosire, un steward care a păstrat ceea ce i-a fost încredințat.

Se uită înapoi fără regrete paralizante, deoarece, chiar dacă și-a petrecut o bună parte din viață ca dușman al lui Hristos, Isus l-a salvat, l-a curățat și i-a permis să îndeplinească misiunea care i-a fost atribuită. El și-a încredințat lucrarea, viața și sufletul unui Salvator credincios - iar harul lui Isus pentru el nu a fost în zadar.

Înainte către Hristos

Pavel știa că numai bătăile inimii îl țineau de coroana sa. „De acum este așezată pentru mine cununa dreptății, pe care Domnul, judecătorul drept, mi-o va da în ziua aceea și nu numai mie, ci și tuturor celor care au iubit apariția Lui” ( 2 Timotei 4: 8) ). El a fost doar o mână de respirații departe pentru totdeauna cu Domnul său. În curând avea să primească o coroană a dreptății de la Dumnezeul său, bazată nu pe propria sa lucrare, în propriul său lucru sau în propriul său efort. Deși, odată aderat strict la lege, Pavel nu avea încredere în propria sa neprihănire, ci mai degrabă tânjea după neprihănirea perfectă care vine de la Isus Hristos.

A imaginat o sală de judecată. În fața judecătorului perfect, el a rămas încoronat în perfecțiunea lui Hristos - fără pată, riduri sau regrete. Acum iubește apariția lui Isus când l-a confruntat pe drumul spre Damasc și dorește să vadă frumusețea Domnului său în timp ce trăiește înaintea lui în împărăția sa eternă.

Binecuvântată asigurare

Pavel a privit neclintit în jos la mormânt, înapoi în slujba și credința sa, și înainte spre o cunună veșnică și un viitor veșnic cu Domnul său. Asigurarea noastră binecuvântată, marea noastră încredere, nu este în cele din urmă că am trăit o viață remarcabilă pe pământ, ci că a făcut-o Isus. Prin viața lui, moartea sa, învierea sa, avem bucurie în așteptare. Și împreună cu Pavel și frații și surorile noastre în Domnul, cântăm în așteptare,

Binecuvântată asigurare, Isus este al meu;
O, ce gust de glorie divin!
Moștenitor al mântuirii, cumpărarea lui Dumnezeu,
Născut din Duhul Său, spălat în sângele său.


https://www.desiringgod.org/articles/i-have-fought-the-good-fight?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu