joi, 13 iunie 2019

Diplomă la școala de vindecător/BY BARZILAIENDAN on JUNE 12, 2019













Nelu Gug mi-a spus că a apărut o noutate în bisericile noastre. Un tânăr s-a sculat într-o adunare și a arătat o diplomă spunând: ,,De astăzi sunt autorizat să fac vindecări. Iată diploma de la școala de vindecători.“ Se pare că tânărul a fost tras pe sfoară de cineva și a plătit pentru o foaie de hârtie frumos colorată. Bineînțeles că m-am tulburat. Apoi m-am întristat. La urmă mi-a venit însă o idee năstrușnică. Să fac și eu un anunț. Poate că se prinde cineva …
—– +++ —–

S-au deschis cursurile de școala de vindecători ,,SIMON MAGUL“ din Samaria !

Adresa: Faptele Apostolilor 8:9-24

Absolvenților li se asigură un venit lunar consistent!

Locurile sunt limitate la numărul periculos al celor ce sunt gata să-și riște soarta lor veșnică!
Detalii:
,,Chiar Simon a crezut şi, după ce a fost botezat, nu se mai despărţea de Filip şi privea cu uimire minunile şi semnele mari care se făceau. … Când a văzut Simon că Duhul Sfânt era dat prin punerea mâinilor apostolilor, le-a dat bani  şi a zis: „Daţi-mi şi mie puterea aceasta, pentru ca, peste oricine-mi voi pune mâinile, să primească Duhul Sfânt”.  Dar Petru i-a zis: „Banii tăi să piară împreună cu tine, pentru că ai crezut că darul lui Dumnezeu s-ar putea căpăta cu bani! Tu n-ai nici parte, nici sorţ în toată treaba aceasta, căci inima ta nu este curată înaintea lui Dumnezeu. Pocăieşte-te dar de această răutate a ta şi roagă-te Domnului să ţi se ierte gândul acesta al inimii tale, dacă este cu putinţă, căci văd că eşti plin de fiere amară şi în lanţurile fărădelegii.” 
—– +++ —–
Lăsând gluma la o parte, chiar că ar fi „de râs“, dacă n-ar fi deja de plâns, chiar de jale …
P.S. – Pentru că în textul din Biblie se precizează că Simon a fost ,,vrăjitor“, de la publicarea postului am primit sugestia deschiderii a două sucursale ale școlii mele virtuale:

,,Vrăjeală la Vrăjitoru“

și

,,Bani de la bibani“


https://barzilaiendan.com/2019/06/12/diploma-la-scoala-de-vindecator/?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu