vineri, 11 decembrie 2020

Privește spre Domnul și nădăjduiește în El

 
















9 decembrie 2020   Gabriela Augustinov

În Colorado, în zonele de altitudine mare, există încă turnuri înalte cu platforme închise. Acolo obișnuiesc să își petreacă zilele și nopțiile gardieni de parc, cu binoclul în jurul gâtului, cu telescoape din podea către ferestre, urmărind munții cu atenție după orice semn de foc sau avalanșă. Este o viață solitară și monotonă. Bănuiesc că acești rangeri scanează peisajul în permanență, urmărind orice semn de probleme. Cu siguranță că sunt extrem de recunoscători atunci când li se termină tura fără nici o tragedie. Cu toate acestea, diligența lor este recompensată dacă observă vreo scânteie. De îndată ce sună alarma, ei continuă să urmărească situația până când sosesc ajutoare.

Astăzi există o multitudine de incendii în viața noastră. Există un „foc” numit cancer. Pentru unii „focul” se numește dezintegrarea familiei. Ei privesc cum o familie se destrăma din cauza unui soț necredincios sau a unui copil capricios. Pentru misionari, luptă de dă împotriva unui foc demonic departe de casă. Apoi, mai sunt cei ce se află furtuna unei forme de captivitate.

Profetul Mica provenea dintr-un oraș mic dintr-o zonă agricolă la sud-vest de Ierusalim. El a profețit în timpul domniei regelui Ahaz. În timp ce Mica scria avertismentele sale către națiunea Israelului, el a proclamat următoarele cuvinte în dreptul său:

„Eu însă voi privi la Domnulvoi nădăjdui în Dumnezeul mântuirii mele! Dumnezeul meu mă va asculta!” – Mica 7:7

Mica așteaptă „cu nerăbdare”. El așteaptă și nădăjduiește că va primi un răspuns. În „focul” nostru de zi cu zi, noi așteptăm salvarea, eliberarea și sperăm că vom trece peste circumstanțele grele. Uneori ne concentrăm atât de mult asupra circumstanțelor și asupra rugăciunilor noastre disperate încât uităm să privim după răspunsul Domnului.Vreau să te încurajez, în mijlocul „focului” tău în care te afli, să urci treptele turnului de veghe, să stai lângă fereastră cu binoclul în jurul gâtului tău, scanând peisajul rural. Așteaptă ca Vindecătorul să vină apară. Aruncă o privire asupra Izbăvitorului care intră în peisaj venind de după deal. Privește la Mântuitorul tău, coborând pe drumul spre tine. Uită-te frecvent pe fereastră și privește la Domnul în fiecare dimineață. Spune împreună cu Habacuc:

„M-am dus la locul meu de strajă și stăteam pe turn ca să veghez și să văd ce are să-mi spună Domnul și ce-mi va răspunde la plângerea mea.” – Habacuc 2:1

Și odihnește-te în asigurarea din ultima parte a cuvintelor lui Mica: „Dumnezeul meu mă va auzi”. Expresia „mă va auzi” este definitivă. În comentariul său asupra acestor versete, Matthew Henry afirmă: „Dumnezeu nu va dezamăgi așteptarea credincioasă a celor care așteaptă să audă ce le va spune El”.

Pentru că va veni momentul când vom spune ca Isaia:

„Iată, acesta este Dumnezeul nostru, în care aveam încredere că ne va mântui. Acesta este Domnul, în care ne încredeam. Acum, să ne veselim și să ne bucurăm de mântuirea Lui!” – Isaia 25:9


Sursa: TonyaAnn Pember | CBN Devotions

 

https://www.stiricrestine.ro/2020/12/09/priveste-spre-domnul-si-nadajduieste-in-el/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu